Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31098
Títol: Стратегування інноваційного розвитку в системі управління підприємства
Altres títols: Стpaтегирование инновационного развития в системе упpaвления преприятием
Strategy of innovative development in the enterprise management system
Autor: Продіус, Оксана
Продиус, Оксана
Prodius, Oksana
Affiliation: Odessa National Polytechnic University 1, Shevchenko ave., 65044, Odessa, Ukraine e-mail: o.i.prodius@gmail.com
Одесский национальный политехнический университет просп. Шевченко, 66, г. Одесса, 65044, Украина e-mail: o.i.prodius@gmail.com
Одеський національний політехнічний університет просп. Шевченка, 1, м. Одеса, 65044, Україна e-mail: o.i.prodius@gmail.com
Bibliographic description (Ukraine): Продіус О. Стратегування інноваційного розвитку в системі управління підприємства. Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 2 (21). С. 210-218. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19poisup.pdf
Bibliographic description (International): Prodius, O. (2019) Stratehuvannya innovatsiynoho rozvytku v systemi upravlinnya pidpryyemstva [Strategy of innovative development in the enterprise management system]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 21, no. 2, pp. 210-218. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19poisup.pdf
Journal/Collection: Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"
Issue: 2(21)
Data de publicació: de -2019
Submitted date: d’o-2019
Date of entry: 7-de -2020
Editorial: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
DOI: https://doi.org/10.33108/sepd2019.02.210
UDC: 330.341.1:658
JEL: 010
031
Paraules clau: інноваційний розвиток
стратегування
інноваційна стратегія
стратегічне управління
інклюзивні інновації
управління підприємством
системний та комплексний підходи
инновационное развитие,
стpaтегирование
инновационная стратегия
стратегическое управление
инклюзивные инновации
управление предприятием
системный и комплексный подходы
innovative development
strategy
innovative strategy
strategic management
inclusive innovation
enterprise management
systematic and integrated approaches
Number of pages: 9
Page range: 210-218
Start page: 210
End page: 218
Resum: У статті розкрито зміст та концептуальні основи стратегування інноваційного розвитку в системі управління підприємства в сучасних умовах посилення конкурентної боротьби на внутрішніх і зовнішніх ринках. Особливу увагу приділено етапам розробки та реалізації інноваційної стратегії, що дозволяє структурувати формування інноваційної стратегії та виділити необхідні складові цього процесу у відповідності до новітніх тенденцій розвитку менеджменту. Проаналізовано недоліки в управління інноваційними процесами на підприємстві. Запропоновано удосконалення управління на підприємстві відповідно до сучасної концепції інклюзивної інноваційної діяльності. Виявлено, що стратегування інноваційного розвитку в системі управління підприємства сприяє формуванню відносин соціального партнерства між соціумом, владою та бізнесом, що стимулює та активізує їх економічну активність, мотивує до ефективного та раціонального використання наявного потенціалу або прийняття управлінських рішень з пошуку додаткових можливостей підвищення рівня конкурентоспроможності.
В статье раскрыто содержание и концептуальные основы cтpaтегирования инновационного развития в системе управления предприятия в современных условиях ужесточения конкурентной борьбы на внутренних и внешних рынках. Особенное внимание уделено этапам разработки и реализации инновационной стратегии, что позволяет структурировать формирование инновационной стратегии и выделить необходимые составляющие этого процесса в соответствии с новейшими тенденциями развития менеджмента. Проанализированы недостатки в управление инновационными процессами на предприятии. Предложено совершенствования управления на предприятии в соответствии с современной концепцией инклюзивного инновационной деятельности. Обнаружено, что стpaтегирование инновационного развития в системе управления предприятия способствует формированию отношений социального партнерства между социумом, властью и бизнесом, что стимулирует и активизирует их экономическую активность, мотивирует к эффективному и рациональному использованию имеющегося потенциала или принятию управленческих решений в процессе поиска дополнительных возможностей повышения уровня конкурентоспособности.
The article reveals the content and conceptual foundations of strategic innovation development in the enterprise management system in modern conditions of toughening competition in domestic and foreign markets. Particular attention is paid to the stages of development and implementation of an innovative strategy, which allows you to structure the formation of an innovative strategy and highlight the necessary components of this process in accordance with the latest management development trends. The shortcomings in the management of innovation processes in the enterprise are analyzed. It is proposed to improve the management of the enterprise in accordance with the modern concept of inclusive innovation. It was found that stratification of innovative development in the enterprise’s management system contributes to the formation of social partnership relations between society, government and business, which stimulates and activates their economic activity, motivates the efficient and rational use of existing potential or the adoption of managerial decisions in the search for additional opportunities to increase competitiveness.
Sponsorship: The authors received no direct funding for this research.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31098
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»
URL for reference material: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19poisup.pdf
References (Ukraine): 1. Борисова З. Н. Проектирование системы управления инновационным развитием бизнес-процессами организации: процессно-структурный подход: монография. СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2008. 235 с.
2. Андрушків Б. М., Бортняк Ф. В., Вовк Ю. Я. Інноваційна політика: навч. посіб. Тернопіль: ТзОВ “Терно-Граф”, 2012. 484 с.
3. Македон В. В., Рубець Д. С. Стратегічний інноваційний розвиток підприємств: теорія та методологія. Вісник НТУ «ХПІ». 2013. № 45. С.75-86.
4. Меpжа С. І. Інноваційна діяльність у промисловості: сучасний стан та напрями активізації в України. Актуальні проблеми економіки. 2005. № 9. С. 159.
5. Титов А. Б. Маркетинг и управление инновациями. СПб.: Питер, 2001. 240 с.
6. Чеpкасова Т. І., Палагіна І. В. Стратегія та контроль інноваційного розвитку підприємства. Одеса: Астpопpинт, 2010. 310 с.
7. Зельднер А. Г. Место стратегирования в понятийно-категориальной системе прогнозирования. Экономические науки. 2012. №8 (93). С. 7-15.
8. Федулова Л. І. Інклюзивні інновації в системі соціально-економічного розвитку. Економіка: реалії часу. 2016. № 3(25). С.56-65.
9. Продіус О. І. Інклюзивні інновації в контексті соціальної відповідальності підприємства. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2017. № 14. С.84-87.
References (International): 1. Borisova, Z. N. (2008) Proektirovanie sistemy upravleniya innovacionnym razvitiem bizner-processami organizacii: processno-strukturnyj podhod [Designing the system of management of innovative development of business processes of the organization: process-structural approach]. St. Petersburg: St. Petersburg State University Publishing House, 235 p.
2. Andrushkiv, B. M., Bortnyak, F. V., Vovk, Y. Ya. (2012) Innovacijna politika [Innovation policy]. Ternopil: Terno-Graf Ltd., 484 p.
3. Macedon, V. V. (2013) Stratehichnyi innovatsiinyi rozvytok pidpryiemstv: teoriia ta metodolohiia. [Strategic Innovative Enterprise Development: Theory and Methodology]. Bulletin of NTU "KPI", no. 45, pp.75-86.
4. Merzha, S. I. (2005) Innovatsiina diialnist u promyslovosti: suchasnyi stan ta napriamy aktyvizatsii v Ukrainy [Innovative activity in industry: current state and directions of activation in Ukraine]. Current problems of economy, no. 9, pp. 159.
5. Titov, A. B. (2001) Marketing i upravlenie innovatsiyami [Marketing and innovation management]. St. Petersburg: Peter, 240 p.
6. Cherkasova, T. I. (2010) Stratehiia ta kontrol innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstva [Strategy and control of innovative development of the enterprise]. Odessa: Astroprint, 310 p.
7. Zeldner, A. G. (2012). Mesto strategirovaniya v ponyatiyno-kategorialnoy sisteme prognozirovaniya [The place of strategy in the conceptual-categorical forecasting system]. Ekonomicheskie Nauki, no 8 (93), pp. 7-15.
8. Fedulova, L. I. (2016) Inklyuzyvni innovaciyi v systemi socialno-ekonomichnogo rozvytku [Inclusive innovations in the system of socio-economic development]. Ekonomika: realiyi chasu, vol. 3(25), pp.56-65.
9. Prodius, O. I. (2017) Inkliuzyvni innovatsii v konteksti sotsialnoi vidpovidalnosti pidpryiemstva [Inclusive innovation in the context of corporate social responsibility]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu, Vol. 14, pp.84-87.
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2019, Випуск 2(21)

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
19poisup.pdfСТРАТЕГУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВА647,18 kBAdobe PDFVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.