Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30968
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛук’янчук, Олена-
dc.contributor.authorТкачук, Тетяна-
dc.contributor.authorЛукьянчук, Елена-
dc.contributor.authorТкачук, Татьяна-
dc.contributor.authorLukianchuk, Olena-
dc.contributor.authorTkachuk, Tatiana-
dc.date.accessioned2020-02-03T00:09:24Z-
dc.date.available2020-02-03T00:09:24Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.date.submitted2019-10-
dc.identifier.citationЛук’янчук О., Ткачук Т. інноваційна стратегія: сутність, особливості використання, економічний ефект Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 2 (21). С. 312-321. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19lomvee.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30968-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні дефініції «інновація», «інноваційний розвиток» та «інноваційна стратегія». Доведено, що інновації на підприємстві зумовлюються економічною необхідністю, оскільки підтримка належного рівня конкурентоспроможності в сучасних умовах неможлива без інвестицій. Обґрунтовано та змістовно наповнена дефініція «інноваційна стратегія». Впровадження інноваційної стратегії обов’язково принесе підприємству економічний ефект у вигляді: розвитку інфраструктури підприємства, збільшення прибутку, зниження витрат на одиницю продукції, використання ресурсозберігаючих технологій, збільшення частки технологічних процесів, збільшення обсягів виробництва і як результат повне завантаження виробничих потужностей, поліпшення умов праці, ріст конкурентоспроможності підприємства, вдосконалення асортименту продукції або його ріст за рахунок нової продукції, приріст доходу персоналу, підтримка держави та дослідницьких інститутів, збільшення рівня екологічної грамотності і як результат зменшення шкідливих викидів у атмосферу, впровадження енергозберігаючих та безвідходних технологій тощо.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные дефиниции «инновация», «инновационный развитие» и «инновационная стратегия». Доказано, что инновации на предприятии обусловлены экономической необходимостью, поскольку поддержание надлежащего уровня конкурентоспособности в современных условиях невозможна без инвестиций. Обосновано и содержательно наполнена дефиниция «инновационная стратегия». Внедрение инновационной стратегии обязательно принесет предприятию экономический эффект в виде: развития инфраструктуры предприятия, увеличение прибыли, снижение издержек на единицу продукции, использование ресурсосберегающих технологий, увеличение доли технологических процессов, увеличение объемов производства и как результат полной загрузки производственных мощностей, улучшения условий труда, рост конкурентоспособности предприятия, совершенствование ассортимента продукции или его рост за счет новой продукции, прирост дохода персонала, поддержка государства и исследовательских институтов, повышение уровня экологической грамотности и как результат уменьшения вредных выбросов в атмосферу, внедрение энергосберегающих и безотходных технологий.uk_UA
dc.description.abstractThe main definitions of "innovation", "innovation development" and "innovation strategy" are defined in the article. It is proved that innovations at the enterprise are conditioned by economic necessity, since maintainance of the proper level of competitiveness in modern conditions is impossible without investments. The definition of "innovation strategy" is substantiated and substantively filled. Implementation of an innovation strategy will surely bring an economic effect to the enterprise in the form of: development of the enterprise infrastructure, profit increase, costs reduction per unit of production, resource-saving technologies use, share of technological processes increase, production volumes increase and as a result - full utilization of production facilities, improvement of working conditions, increase of enterprise competitiveness, improvement of the range of products or its growth at the expense of new products, increase of personal income, support from the state and research institutes, increase of the level of environmental literacy and as a result - reduction of harmful emissions into the atmosphere, introduction of energy-saving and waste-free technologies, etc.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent312-321-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19lomvee.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://3akon2.rada.gov.ua/la0s/sho0/40-15uk_UA
dc.relation.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z= 1085&p=1uk_UA
dc.relation.urihttps://cyberleninka.ru/article/n/obschaya-harakteristika-strategiy-innovatsionnogo-razvitiya-predpriyatiyuk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13rsvisp.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/bmef_2015_1_13uk_UA
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2015_13_29uk_UA
dc.relation.urihttp://economics.opu.ua/ejopu/2018/No1/49.pdfuk_UA
dc.relation.uri10.5281/zenodo.2594771uk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectінноваційний розвитокuk_UA
dc.subjectінноваційна стратегіяuk_UA
dc.subjectекономічний ефектuk_UA
dc.subjectинновацияuk_UA
dc.subjectинновационное развитиеuk_UA
dc.subjectинновационная стратегияuk_UA
dc.subjectэкономический эффектuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectinnovative developmentuk_UA
dc.subjectinnovative strategyuk_UA
dc.subjecteconomic effectuk_UA
dc.titleІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ: СУТНІСТЬ, ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ, ЕКОНОМІЧНИЙ ЕФЕКТuk_UA
dc.title.alternativeИННОВАЦЫОНАЯ СТРАТЕГИЯ: СУЩНОСТЬ, ОСОБЕННОСТИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ, ЭКОНОМИЧЕСКИЙ ЭФФЕКТuk_UA
dc.title.alternativeINNOVATIVE STRATEGY: ESSENCE, FEATURES OF USE, ECONOMIC EFFECTuk_UA
dc.title.alternativeInnovatsiina stratehiia: sutnist, osoblyvosti vykorystannia, ekonomichnyi efektuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages10-
dc.subject.udc338:657:658uk_UA
dc.relation.references1. Прутська Т. Ю., Боковець В. В. Формування та обґрунтування стратегії інноваційного розвитку корпоративних підприємств. Інфраструктура ринку. 2017. № 6. С. 79-85.uk_UA
dc.relation.references2. Балабанов И. Т. Инновационный менеджмент: учеб. пособ. СПб.: Питер, 2000. 208 с.uk_UA
dc.relation.references3. Морозов Ю. П. Инновационный менеджмент: учеб. пособ. для вузов. М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. 446 с.uk_UA
dc.relation.references4. Закон України Про інноваційну діяльність. URL: http://3akon2.rada.gov.ua/la0s/sho0/40-15.uk_UA
dc.relation.references5. Микитюк П. П. Інноваційний менеджмент: навч. посіб. Тернопіль: Економічна думка, 2006. 295 с.uk_UA
dc.relation.references6. Нестеренко О. С. Класифікація видів інновацій та ефектів від їх впровадження. Вісник соціально-економічних досліджень. 2013. Вип. 4. С. 112-117.uk_UA
dc.relation.references7. Касс М. Е. Формирование стратегии инновационного развития предприятия на основе управления нематериальными активами : монография. Нижегор. гос. архитектур.- строит. ун-т. Н. Новгород : ННГАСУ, 2011. 159 с.uk_UA
dc.relation.references8. Пілявоз Т. М. Методологічні підходи щодо оцінювання інноваційного розвитку підприємства. Ефективна економіка. 2012. № 4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z= 1085&p=1.uk_UA
dc.relation.references9. Федулова Л. І. Інноваційна економіка: Підручник. К.: Либідь, 2006. 480 с.uk_UA
dc.relation.references10. Адаменко О. А. Концептуальні засади інноваційного розвитку підприємств. Наукові праці Національного ун-ту харчових технологій. 2010. № 35. С. 5-10.uk_UA
dc.relation.references11. Зянько В. В., Єпіфанова І. Ю., Зянько В. В. Інноваційна діяльність підприємств та її фінансове забезпечення в умовах трансформаційних змін економіки України. Вінниця : ВНТУ, 2015. 172 с.uk_UA
dc.relation.references12. Куценко Т. М. Теоретичні основи формування стратегії інноваційного розвитку в контексті інтенсифікації інноваційних процесів. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 4. С. 308–317.uk_UA
dc.relation.references13. Cooper R. G., Edgett S. J. Developing a Product Innovation and Technology Strategy for Your Business. Research-Technology Management. May–June, 2010. Vol. 53. P. 33–40.uk_UA
dc.relation.references14. Дрогобыцкий А. И., Галкин В. Е., Кубанков А. Н. Общая характеристика стратегий инновационного развития предприятий. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/obschaya-harakteristika-strategiy-innovatsionnogo-razvitiya-predpriyatiy.uk_UA
dc.relation.references15. Орлова В. М. Стратегія інноваційного розвитку підприємства. Екон. нобелів. вісн. 2015. № 1 (8). С. 79–85.uk_UA
dc.relation.references16. Шафієва Л. Г. Особливості формування стратегії інноваційного розвитку підприємства в умовах невизначеності зовнішнього середовища. Наук. вісн. Міжнарод.гуманітар. ун-ту. Серія : Економіка і менеджмент. 2015. №13. С.123–126.uk_UA
dc.relation.references17. Вергал К. Ю. Теоретико-методологічні основи розробки стратегії інноваційного розвитку підприємства. Управління розвитком. 2008. № 19. С. 27–28.uk_UA
dc.relation.references18. Великий Ю. В. Формування стратегії інноваційного розвитку підприємств машинобудування. Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки, 2011, випуск 19. с. 114-120.uk_UA
dc.relation.references19. Ковтун О. І. Інноваційні стратегії підприємства : теоретико-методологічні засади. Економіка України. 2013. №4. С. 44-56.uk_UA
dc.relation.references20. Радинський С. Класифікація інноваційних стратегій підприємства. Соціально-економічні проблеми і держава. 2013. Вип. 2 (9). С. 277-285. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13rsvisp.pdf.uk_UA
dc.relation.references21. Орлова В. М. Стратегія інноваційного розвитку підприємства. Економічний нобелівський вісник. 2015. № 1. С. 79–85. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmef_2015_1_13.uk_UA
dc.relation.references22. Ландик В. И. Инновационная стратегия предприятия: проблемы и опыт их решения. К. : Наукова думка, 2003. 364 с.uk_UA
dc.relation.references23. Пономаренко В. С., Ястремская Е. Н., Луцковский В. М. Механизм управления предприятием: стратегический аспект. Х. : Изд-во ХГЭУ, 2002. 252 с.uk_UA
dc.relation.references24. Шафієва Л. Г. Особливості формування стратегії інноваційного розвитку підприємства в умовах невизначеності зовнішнього середовища. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. 2015. Вип. 13. С. 123-126. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2015_13_29.uk_UA
dc.relation.references25. П’ятницька Г., Найдюк В. Мультиваріативність стратегій інноваційного розвитку. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. 2018. № 1. C. 22-36.uk_UA
dc.relation.references26. Інноваційний розвиток підприємства. Навчальний посібник / За ред. П. П. Микитюка. Тернопіль: ПП «Принтер Інформ», 2015. 224 с.uk_UA
dc.relation.references27. Filyppova S. V., Saadzhan V. A., Vasilieva V. Yu. Innovative strategies and innovative technologies. Economic journal Odessa polytechnic university. 2018. № 1 (3). С. 49-61. URL: http://economics.opu.ua/ejopu/2018/No1/49.pdf. DOI: 10.5281/zenodo.2594771.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Prutska, T. Yu., Bokovets, V. V. (2017) Formuvannia ta obgruntuvannia stratehii innovatsiinoho rozvytku korporatyvnykh pidpryiemstv [The formation and justification of strategy of innovative development of corporate enterprises]. Infrastruktura rynku [Infrastructure market], № 6. pp. 79-85.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Balabanov, Y. T. (2000) Innovatsyonnyi menedzhment: ucheb. Posob [Innovation management: textbook. manual]. SPb.: Pyter.uk_UA
dc.relation.referencesen3. Morozov, Yu. P. (2001) Innovatsyonnyi menedzhment: ucheb. posob dlia vuzov [Innovation management: textbook. manual. for higher education institutions.]. M.: YUNITI-DANA.uk_UA
dc.relation.referencesen4. Zakon Ukrainy Pro innovatsiinu diialnist [The law of Ukraine On innovation activity]. Available at: http://3akon2.rada.gov.ua/la0s/sho0/40-15.uk_UA
dc.relation.referencesen5. Mykytiuk, P. P. (2006) Innovatsiinyi menedzhment: navch. posib [Innovation management: textbook. manual]. Ternopil: Ekonomichna dumka.uk_UA
dc.relation.referencesen6. Nesterenko, O. S. (2013) Klasyfikatsiia vydiv innovatsii ta efektiv vid yikh vprovadzhennia [Classification of types of innovation and the effects from their implementation]. Visnyk sotsialno-ekonomichnykh doslidzhen [Bulletin of socio-economic research], Vol. 4. pp. 112-117.uk_UA
dc.relation.referencesen7. Kass, M. E. (2011) Formirovanie stratehyi ynnovatsionnoho razvitiia predpriiatiia na osnove upravleniia nematerialnymy aktyvamy : monohrafiia [Formation of strategy of innovative development of enterprise on the basis of intangible asset management : monograph.]. Nyzhehor. hos. arkhytektur.- stroyt. un-t. N. Novhorod : NNHASU.uk_UA
dc.relation.referencesen8. Piliavoz, T. M. (2012) Metodolohichni pidkhody shchodo otsiniuvannia innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstva [Methodological approaches to assessment of innovative development of the enterprise]. Efektyvna ekonomika [Efficient economy], № 4. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z= 1085&p=1.uk_UA
dc.relation.referencesen9. Fedulova, L. I. (2006) Innovatsiina ekonomika: Pidruchnyk [Innovative economy: the Textbook]. K.: Lybid.uk_UA
dc.relation.referencesen10. Adamenko, O. A. (2010) Kontseptualni zasady innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstv [The conceptual basis of innovative development of enterprises]. Naukovi pratsi Natsionalnoho un-tu kharchovykh tekhnolohii [Scientific works of National University of food technologies], № 35. pp. 5-10.uk_UA
dc.relation.referencesen11. Zianko, V. V., Yepifanova, I. Yu., Zianko, V. V. (2015) Innovatsiina diialnist pidpryiemstv ta yii finansove zabezpechennia v umovakh transformatsiinykh zmin ekonomiky Ukrainy [Innovation activities of enterprises and its financial security in the conditions of transformational changes of Ukrainian economy]. Vinnytsia : VNTU.uk_UA
dc.relation.referencesen12. Kutsenko, T. M. (2012) Teoretychni osnovy formuvannia stratehii innovatsiinoho rozvytku v konteksti intensyfikatsii innovatsiinykh protsesiv [Theoretical bases of formation of strategy of innovative development in the context of intensification of innovation processes]. Marketynh i menedzhment innovatsii [Marketing and management of innovations], № 4. pp. 308–317.uk_UA
dc.relation.referencesen13. Cooper, R. G., Edgett, S. J. (2010) Developing a Product Innovation and Technology Strategy for Your Business. Research-Technology Management. May–June,. Vol. 53. pp. 33–40. https://doi.org/10.1080/08956308.2010.11657629uk_UA
dc.relation.referencesen14. Drohobytskyi, A. Y., Halkin, V. E., Kubankov, A. N. Obshchaia kharakteristika stratehyi innovatsyonnoho razvitiia predpriiatii. [General characteristics of strategies of innovation development of enterprises]. Available at: https://cyberleninka.ru/article/n/obschaya-harakteristika-strategiy-innovatsionnogo-razvitiya-predpriyatiy.uk_UA
dc.relation.referencesen15. Orlova, V. M. (2015) Stratehiia innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstva [The strategy of innovative development of the enterprise]. Ekon. nobeliv. visn [Economic Nobel Herald], № 1 (8). pp. 79–85.uk_UA
dc.relation.referencesen16. Shafiieva, L. H. (2015) Osoblyvosti formuvannia stratehii innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstva v umovakh nevyznachenosti zovnishnoho seredovyshcha [Features of formation of strategy of innovative development of the enterprise in the conditions of uncertainty of external environment]. Nauk. visn. Mizhnarod.humanitar. un-tu. Seriia : Ekonomika i menedzhment [Sciences. VSN. International.humanitarian. UN-Tu. Series : Economics and management], № 13. pp. 123–126.uk_UA
dc.relation.referencesen17. Verhal, K. Yu. (2008) Teoretyko-metodolohichni osnovy rozrobky stratehii innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstva [Theoretical-methodological bases of development of strategy of innovative development of the enterprise]. Upravlinnia rozvytkom [Development management], № 19. pp. 27–28.uk_UA
dc.relation.referencesen18. Velykyi, Yu. V. (2011) Formuvannia stratehii innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstv mashynobuduvannia [Formation of strategy of innovative development of engineering enterprises]. Naukovi pratsi Kirovohradskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu. Ekonomichni nauky [Scientific works of Kirovograd national technical University. Economic science], vol. 19. pp. 114-120.uk_UA
dc.relation.referencesen19. Kovtun, O. I. (2013) Innovatsiini stratehii pidpryiemstva : teoretyko-metodolohichni zasady [Innovative strategies of enterprises : theoretical and methodological foundations]. Ekonomika Ukrainy [The Economy Of Ukraine], №4. pp. 44-56.uk_UA
dc.relation.referencesen20. Radynskyi, S. (2013) Klasyfikatsiia innovatsiinykh stratehii pidpryiemstva [Classification of innovation strategies of the enterprise]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-economic problems and the state]. Vol. 2 (9). pp. 277-285. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13rsvisp.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesen21. Orlova, V. M. (2015) Stratehiia innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstva [The strategy of innovative development of the enterprise]. Ekonomichnyi nobelivskyi visnyk [Economic Nobel Herald], № 1. pp. 79–85. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmef_2015_1_13.uk_UA
dc.relation.referencesen22. Landyk, V. Y. (2003) Innovatsionnaia stratehiia predpriiatiia: problemy i opyt ikh resheniia [The innovation strategy of an enterprise: problems and solutions]. K. : Naukova dumka.uk_UA
dc.relation.referencesen23. Ponomarenko, V. S., Yastremskaia, E. N., Lutskovskyi, V. M. (2002) Mekhanizm upravleniia predpriiatiiem: stratehicheskii aspekt [The mechanism of enterprise management: strategic aspect]. Kh. : Yzd-vo KhHEU.uk_UA
dc.relation.referencesen24. Shafiieva, L. H. (2015) Osoblyvosti formuvannia stratehii innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstva v umovakh nevyznachenosti zovnishnoho seredovyshcha [Features of formation of strategy of innovative development of the enterprise in the conditions of uncertainty of external environment]. Naukovyi visnyk Mizhnarodnoho humanitarnoho universytetu. Seriia : Ekonomika i menedzhment [Scientific Herald of International humanitarian University. Series : Economics and management], Vol. 13. pp. 123-126. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2015_13_29.uk_UA
dc.relation.referencesen25. Piatnytska, H., Naidiuk, V. (2018) Multyvariatyvnist stratehii innovatsiinoho rozvytku [Multivariante of strategies of innovation development]. Zovnishnia torhivlia: ekonomika, finansy, pravo [Foreign trade: Economics, Finance, and law], № 1. pp. 22-36.uk_UA
dc.relation.referencesen26. Mykytiuk, P. P. (2015) Innovatsiinyi rozvytok pidpryiemstva. Navchalnyi posibnyk [Innovative development of the enterprise. Textbook] / Za red.. Ternopil: PP «Prynter Inform».uk_UA
dc.relation.referencesen27. Filyppova, S. V., Saadzhan, V. A., Vasilieva, V. Yu. (2018) Innovative strategies and innovative technologies. Economic journal Odessa polytechnic university. № 1 (3). pp. 49-61. Available at: http://economics.opu.ua/ejopu/2018/No1/49.pdf. DOI: 10.5281/zenodo.2594771.uk_UA
dc.identifier.citationenLukianchuk, O. & Tkachuk, T. (2019) Innovatsiina stratehiia: sutnist, osoblyvosti vykorystannia, ekonomichnyi efekt [Innovative strategy: essence, features of use, economic effect]. Sotsialnoekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 21, no. 2, pp. 312-321. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19lomvee.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2019.02.312-
dc.subject.jelM21uk_UA
dc.subject.jelO31uk_UA
dc.contributor.affiliationОдеський національний політехнічний університет просп. Шевченка, 1, м. Одеса, 65044, Україна e-mail: helenlykjanchuk@gmail.comuk_UA
dc.contributor.affiliationОдесский национальный политехнический университет просп. Шевченко, 66, г. Одесса, 65044, Украина e-mail: helenlykjanchuk@gmail.comuk_UA
dc.contributor.affiliationOdesa National Polytechnic University 1, Shevchenko ave., 65044, Odesa, Ukraine e-mail: helenlykjanchuk@gmail.comuk_UA
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(21)-
dc.citation.spage312-
dc.citation.epage321-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2019, Випуск 2(21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19lomvee.pdfІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ: СУТНІСТЬ, ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ, ЕКОНОМІЧНИЙ ЕФЕКТ659,36 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.