Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30963
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалабаниць, Анжеліка-
dc.contributor.authorГапонюк, Ольга-
dc.contributor.authorБалабаниц, Анжелика-
dc.contributor.authorГапонюк, Ольга-
dc.contributor.authorBalabanits, Angelica-
dc.contributor.authorGaponiuk, Olga-
dc.date.accessioned2020-02-02T22:23:11Z-
dc.date.available2020-02-02T22:23:11Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.date.submitted2019-10-
dc.identifier.citationБалабаниць А., Гапонюк О. Методичний підхід до оцінки якості обслуговування споживачів готельних послуг. Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 2 (21). С. 259-270. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19bavshp.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30963-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність якості обслуговування як ключової метрики оцінки клієнтоорієнтованості підприємств, розкрито основні проблеми забезпечення якості обслуговування підприємств індустрії гостинності. Обґрунтовано концептуальний підхід до структуризації якості обслуговування, визначено багатокомпонентне наповнення цієї категорії та наведено характеристику її складових: відчутні переваги, споживча логістика, стиль продажу, сервісна підтримка, надійність відносин, компетентність персоналу. Наведено результати оцінки рівня використання компонентів якості обслуговування досліджуваними підприємствами на основі розробленої методики. Запропоновано методичний підхід до оцінки рівня задоволеності споживачів. На основі проведеного дослідження визначено переваги та слабкі сторони політики забезпечення якості обслуговування досліджуваних підприємств сфери гостинності та обґрунтовано заходи щодо удосконалення процесу обслуговування та підвищення їх рівня клієнтоорієнтованості.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрены сущность качества обслуживания как ключевой метрики оценки клиентоориентированности предприятий, раскрыты основные проблемы обеспечения качества обслуживания предприятий гостиничной индустрии. Обоснован концептуальный подход к структуризации качества обслуживания, определено многокомпонентное наполнение этой категории и приведена характеристика ее составляющих: ощутимые преимущества, потребительская логистика, стиль продаж, сервисная поддержка, надежность отношений, компетентность персонала. Приведены результаты оценки уровня использование компонентов качества обслуживания предприятий, которые были исследованы, на основе разработанной методики. Предложено методический подход к оценке уровня удовлетворенности потребителей. На основе проведенного исследования определены преимущества и слабые стороны политики обеспечения качества обслуживания исследуемых предприятий гостиничной сферы и обоснованы мероприятия касательно совершенствования процесса обслуживания и повышение их уровня клиентоориентированности.uk_UA
dc.description.abstractThe essence of service quality as a key metric for assessing the customer-oriented approach of enterprises is defined in the article. The main problems arising under ensuring the service quality of the hospitality industry enterprises are described. The conceptual approach to the structuring of service quality is grounded, the multicomponent content of this category is determined, the characteristics of such its components as: tangible advantages, consumer logistics, sales pattern, service support, reliability of relations, and competence of personnel are presented. The results of the assessment of service quality components use level of the researched enterprises based on the developed methodology are shown. A methodological approach to assessing the level of customer satisfaction is suggested. The advantages and weaknesses of the policy ensuring the service quality of the researched hospitality enterprises based on the conducted research are determined; measures to improve the service process and increase their level of customer orientation are grounded.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent259-270-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19bavshp.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2018_3_12uk_UA
dc.relation.urihttp://www.ukrstat.gov.ua/uk_UA
dc.relation.urihttp://www.me.gov.uauk_UA
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2013_754_24uk_UA
dc.relation.urihttp://eir.zntu.edu.ua/bitstream/123456789/3231/1/Zaytseva_Strategic_Management.pdfuk_UA
dc.subjectклієнтоорієнтованістьuk_UA
dc.subjectмаркетингові відносини зі споживачамиuk_UA
dc.subjectякість обслуговуванняuk_UA
dc.subjectзадоволеність споживачівuk_UA
dc.subjectуправління якістю обслуговуванняuk_UA
dc.subjectклиентоориентированностьuk_UA
dc.subjectмаркетинговые отношения с потребителямиuk_UA
dc.subjectкачество обслуживанияuk_UA
dc.subjectудовлетворенность потребителейuk_UA
dc.subjectуправление качеством обслуживанияuk_UA
dc.subjectcustomer orientationuk_UA
dc.subjectmarketing relations with consumersuk_UA
dc.subjectquality of serviceuk_UA
dc.subjectcustomer satisfactionuk_UA
dc.subjectmanagement of service qualityuk_UA
dc.titleМЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГuk_UA
dc.title.alternativeМЕТОДИЧЕСКИЙ ПОДХОД К ОЦЕНКЕ КАЧЕСТВА ОБСЛУЖИВАНИЯ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ ГОСТИНИЧНЫХ УСЛУГuk_UA
dc.title.alternativeTHE METHODICAL APPROACH TO THE ASSESSMENT OF THE HOSPITALITY CONSUMER SERVICE QUALITYuk_UA
dc.title.alternativeMetodychnyi pidkhid do otsinky yakosti obsluhovuvannia spozhyvachiv hotelnykh posluhuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages12-
dc.subject.udc338.46:640.4uk_UA
dc.relation.references1. Азаров В. Магнитные бури качества. Отель. 2003. №10. С. 38–39.uk_UA
dc.relation.references2. Байлик С. И. Гостинничное хазяйство. К.: Дакор, 2009. 368 с.uk_UA
dc.relation.references3. Бошота Н. В. Тенденції розвитку підприємств готельного господарства України. Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. 2018. № 3. С. 66-72. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2018_3_12.uk_UA
dc.relation.references4. Волков Ю. Ф. Технология гостинничного обслуживания. М.: Феникс, 2003. 218 с.uk_UA
dc.relation.references5. Державна служба статистики України: офіційний веб-портал. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/.uk_UA
dc.relation.references6. Дойль П. Маркетинг, ориентированный на стоимость. СПб. : Питер, 2001. 480 с.uk_UA
dc.relation.references7. Іванова Л. Дослідження сучасного стану ринку готельних послуг в Україні. Маркетинг в Україні. 2009. №3. С. 50–59.uk_UA
dc.relation.references8. Карлзон Я. Моменты истины: В сервисе нет мелочей / Пер. с англ. М.: Альпина Паблишер, 2011. 168 с.uk_UA
dc.relation.references9. Ладиченко К. Управління відносинами готельних підприємств зі споживачами: проблеми та перспективи розвитку. Маркетинг в Україні. 2007. №3. С. 45–48.uk_UA
dc.relation.references10. Липчук В., Бойко М. Дослідження якості обслуговування споживачів готельних послуг. Вісник КНЕУ. 2006. № 4. С. 51–58.uk_UA
dc.relation.references11. Міністерство економіки, торгівлі та сільського господарства: офіційний веб-портал. URL: http://www.me.gov.ua.uk_UA
dc.relation.references12. Дубодєлова А. В., Лісовська Л. С., Нищота А. О. Система управління якістю обслуговування клієнтів готельного підприємства. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Проблеми економіки та управління. 2013. № 754. С. 159-165. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2013_754_24.uk_UA
dc.relation.references13. Стратегічне управління готельними підприємствами в умовах глобалізації: монографія / колектив авторів; за заг. ред. проф. В. М. Зайцевої. Запоріжжя: ЗНТУ,2018. URL: http://eir.zntu.edu.ua/bitstream/123456789/3231/1/Zaytseva_Strategic_Management.pdfuk_UA
dc.relation.references14. Шульгіна Л. М. Складові якості послуг гостинності в Україні. Маркетинг: теорія і практика: матер. VI Міжнарод. наук.-практ. конф. – К.: КНЕУ, 2008. С. 135–136.uk_UA
dc.relation.references15. Эткинсон Дж., Уилсон Й. Стратегический маркетинг: ситуации, примеры: учеб. пособие / пер. с англ. под. ред. проф. Ю. А. Цыпкина. М.: Юнити-ДАНА, 2001. 752 с.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Azarov, V. (2003) Magnitnye buri kachestva [Quality magnetic storms]. Otel, no.10, pp. 38–39.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Baylik, S. I. (2009) Gostinnichnoe khozyaystvo [Hospitality]. Кyiv: Dakor. (in Russian)uk_UA
dc.relation.referencesen3. Volkov, Yu. F. (2003) Tekhnologiya gostinnichnogo obsluzhivaniya [Hotel service technique]. Moscow: Feniks. (in Russian)uk_UA
dc.relation.referencesen4. Boshota, N. V. (2018) Tendenciji rozvytku pidpryjemstv hoteljnogho hospodarstva Ukrajiny [The tendencies for development the hospitality businesses in Ukraine]. Derzhava ta rehiony. Serija : Ekonomika ta pidpryjemnyctvo (electronic journal), no. 3, pp. 66-72. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2018_3_12 (accessed 16 October 2019)uk_UA
dc.relation.referencesen5. State Statistics Service of Ukraine: official web-portal. Available at: http://www.ukrstat.gov.ua/.uk_UA
dc.relation.referencesen6. Doyle, P. (2001) Marketing, orientirovannyy na stoimost [Value-based marketing]. Saint Petersburg: Piter. (in Russian)uk_UA
dc.relation.referencesen7. Ivanova, L. (2009) Doslidzhennja suchasnoho stanu rynku hoteljnykh posluh v Ukrajini [Research on contemporary hospitality market situatuion in Ukraine]. Marketynh v Ukrajini, no.3, pp. 50–59.uk_UA
dc.relation.referencesen8. Carlzon, J. (2001). Momenty istiny: V servise net melochey [Moments of Truth. New Strategies for Today's Customer-Driven Economy]. Moscow: Alpina Publisher. (in Russian)uk_UA
dc.relation.referencesen9. Ladychenko, K. (2007) Upravlinnja vidnosynamy hoteljnykh pidpryjemstv zi spozhyvachamy: problemy ta perspektyvy rozvytku [Management of relations between hospitality businesses and consumers: challenges and opportunities for development]. Marketynh v Ukrajini, no.3, pp. 45–48.uk_UA
dc.relation.referencesen10. Lypchuk, V., Bojko, M. (2006) Doslidzhennja jakosti obslughovuvannja spozhyvachiv ghoteljnykh poslugh [Research on quality of servicing the consumers of hospitality services]. Visnyk KNEU, no. 4, pp.51–58.uk_UA
dc.relation.referencesen11. Ministry of Economic Development, Trade and Agriculture of Ukraine: official web-portal. Available at: http://www.me.gov.ua.uk_UA
dc.relation.referencesen12. Dubodjelova, A. V., Lisovsjka, L. S., Nyshhota, A. O. (2013) Systema upravlinnja jakistju obslughovuvannja klijentiv hoteljnogho pidpryjemstva [System of managing the quality of servicing the consumers of hospitality business]. Visnyk Nacionaljnoho universytetu «Ljvivsjka politekhnika». Problemy ekonomiky ta upravlinnja (electronic journal), no. 754, pp. 159-165. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2013_754_24 (accessed 16 October 2019)uk_UA
dc.relation.referencesen13. Zajtseva, V. M. (2018) Stratehichne upravlinnja hoteljnymy pidpryjemstvamy v umovakh hlobalizaciji: monoghrafija [Strategic management of hospitality businesses in the context of globalisation]. Zaporizhia: ZNTU. Available at: http://eir.zntu.edu.ua/bitstream/123456789/3231/1/Zaytseva_Strategic_Management.pdf (accessed 16 October 2019)uk_UA
dc.relation.referencesen14. Shuljghina, L. M. (2008) Skladovi jakosti poslugh ghostynnosti v Ukrajini [The components of hospitality services quality in Ukraine]. Proceedings of the Marketynh: teorija i praktyka: mater. VI Mizhnarod. nauk.-prakt. konf, Kyiv.: KNEU, pp. 135–136.uk_UA
dc.relation.referencesen15. Atkinson, J. (2001) Strategicheskiy marketing: situatsii, primery [Strategic marketing: situations, examples]. Moscow: Yuniti-DANA, pp.752. (in Russian)uk_UA
dc.identifier.citationenBalabanits, A., & Gaponiuk, O. (2019) Metodychnyi pidkhid do otsinky yakosti obsluhovuvannia spozhyvachiv hotelnykh posluh [The methodical approach to the assessment of the hospitality consumer service quality]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 21, no. 2, pp. 259-270. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19bavshp.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2019.02.259-
dc.subject.jelM31uk_UA
dc.contributor.affiliationMariupol State University 129a Budivelnykiv Ave., 87500, Mariupol, Ukraine *e-mail: balabanits@ukr.net **e-mail: gaponiuk-olga@ukr.netuk_UA
dc.contributor.affiliationМариупольский государственный университет ул. Строителей, 129а, г. Мариуполь, 87500, Украина *e-mail: balabanits@ukr.net **e-mail: gaponiuk-olga@ukr.netuk_UA
dc.contributor.affiliationМаріупольський державний університет пр. Будівельників, 129а, м. Маріуполь, 87500, Україна *e-mail: balabanits@ukr.net **e-mail: gaponiuk-olga@ukr.netuk_UA
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(21)-
dc.citation.spage259-
dc.citation.epage270-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2019, Випуск 2(21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19bavshp.pdfМЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ874,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.