Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30948
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖердецька, Лілія-
dc.contributor.authorЖердецкая, Лилия-
dc.contributor.authorZherdetska, Liliia-
dc.date.accessioned2020-02-02T14:52:34Z-
dc.date.available2020-02-02T14:52:34Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.date.submitted2019-10-
dc.identifier.citationЖердецька, Л. Цільове ціноутворення в банківському маркетингу: приклад українських банків. Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 2 (21). С. 75-87. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19zlvpub.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30948-
dc.description.abstractУ дослідженні розроблено методологічний підхід проведення операційно-вартісного аналізу дохідності процентних активів банків. Визначено взаємозв’язки між складовими ціни на банківські продукти та прибутковістю (збитковістю) банків України. Проведено групування банків України за рівнем віддачі статутного капіталу та здійснено розподіл банків на площині залежно від частки на кредитному ринку та частки прибутку в ціні. За результатами проведеного аналізу встановлено, що найбільш прибуткові банки мають високий мультиплікатор капіталу та значний рівень непроцентних доходів, отримання яких не наражається на кредитний ризик. На цій основі залежно від частки на кредитному ринку та частки прибутку в ціні обґрунтовано рекомендації стосовно стратегій цільового ціноутворення з урахуванням показника зваженої на ризик рентабельності власного капіталу.uk_UA
dc.description.abstractВ исследовании разработан методологический подход проведения операционно-стоимостного анализа доходности процентных активов банков. Определены взаимосвязи между составляющими цены на банковские продукты и доходностью (убыточностью) банков Украины. Проведена группировка банков Украины по уровню отдачи уставного капитала и осуществлено распределение банков на плоскости в зависимости от доли на кредитном рынке и доли прибыли в цене. По результатам проведенного анализа установлено, что наиболее прибыльные банки имеют высокий мультипликатор капитала и значительный уровень непроцентных доходов, получение которых не подвергается кредитному риску. В связи с чем в зависимости от доли на кредитном рынке и доли прибыли в цене обоснованы рекомендации, качающиеся стратегий целевого ценообразования с учетом показателя взвешенной на риск рентабельности собственного капитала.uk_UA
dc.description.abstractMethodological approaches for conducting an operational cost analysis of banks' interest-bearing assets have been developed in the research. The correlation between the components of banking products price and the profitability (loss) of Ukrainian banks has been determined. The Ukrainian banks have been grouped according to the level of return on the shareholders’ equity. They have been divided into planes according to the share in the credit market and the share of profit in the price. The analysis shows that the most profitable banks have a high capital multiplier and a high level of non-interest income that is not exposed to credit risk. On this basis, depending on the share in the credit market and the share of profit in the price, the recommendations for target pricing strategies have been justified, taking into account the risk-weighted return on equity ratio.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent75-87-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19zlvpub.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://www.dbresearch.com/PROD/RPS_EN-PROD/PROD0000000000451927/Pricing_in_retail_banking%3A_Scope_for_boosting_cust.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://www.experian.com/assets/decision-analytics/white-papers/regionalization-of-price-optimization-white-paper.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://www.sales-flex.com/documents/2019_Jan_SalesFlex_Whitepaper-Commercial_Banking_Reenineered.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://bank.gov.ua/statistic/supervision-statistuk_UA
dc.subjectбанкиuk_UA
dc.subjectцільове ціноутворенняuk_UA
dc.subjectбанківський маркетингuk_UA
dc.subjectзважена на ризик рентабельність власного капіталуuk_UA
dc.subjectбанкиuk_UA
dc.subjectцелевое ценообразованиеuk_UA
dc.subjectбанковский маркетингuk_UA
dc.subjectрентабельность собственного капитала взвешенная на рискuk_UA
dc.subjectbanksuk_UA
dc.subjecttarget pricinguk_UA
dc.subjectbanking marketinguk_UA
dc.subjectrisk-weighted return on equityuk_UA
dc.titleЦІЛЬОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ В БАНКІВСЬКОМУ МАРКЕТИНГУ: ПРИКЛАД УКРАЇНСЬКИХ БАНКІВuk_UA
dc.title.alternativeЦЕЛЕВОЕ ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ В БАНКОВСКОМ МАРКЕТИНГЕ: ПРИМЕР УКРАИНСКИХ БАНКОВuk_UA
dc.title.alternativeTARGET PRICING IN BANKING MARKETING: UKRAINIAN BANKS CASEuk_UA
dc.title.alternativeTsilove tsinoutvorennia v bankivskomu marketynhu: pryklad ukrainskykh bankivuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages13-
dc.subject.udc336.7uk_UA
dc.relation.references1. Гладких Д. Цінова структура банківських послуг та кредитних ресурсів в Україні. Вісник НБУ. 1999. № 3. С. 50 - 51.uk_UA
dc.relation.references2. Jarerah T. Proposal form to use target system cost for upgrading pricing decisions. Administrative Journal. 2009. № 31(116). pp. 81-106.uk_UA
dc.relation.references3. Bayou M. E. Three Routes for Target Costing. Managerial Finance. Ph.D. Thesis, School of Management, University of Michigan-Dearborn. 1998. 256 р.uk_UA
dc.relation.references4. Farouq Al Azzam (2013). Extent of the Target Cost Application in Commercial Banks in Aqaba Special Economic Zone. Asian Journal of Finance & Accounting. Vol 5, No 1.uk_UA
dc.relation.references5. Suleiman El-Dalahmeh Extent of Implementing Target Costing and Value Engineering Approach to Reducing Costs: A Survey in Jordanian Shareholding Companies for Food Industries. Asian Journal of Finance & Accounting. 2018. Vol 10, No 1.uk_UA
dc.relation.references6. Matarneh, G. F. EL-Dalabeeh, A.-R. Kh (2016) The Role of Target Costing in Reducing Costs and Developing Products in the Jordanian Public Shareholding Industrial Companies. International Journal of Academic Research in Accounting, Finance and Management Sciences. 2016. Vol. 6, No. 4, pp. 301–312.uk_UA
dc.relation.references7. McKinsey. Corporate Banking Price to Win. Create value through smarter pricing in a competitive interest rate environment. 2016.uk_UA
dc.relation.references8. Wruuck P. Pricing in retail banking. Scope for boosting customer satisfaction & profitability. DB Research. 2013. URL: https://www.dbresearch.com/PROD/RPS_EN-PROD/PROD0000000000451927/Pricing_in_retail_banking%3A_Scope_for_boosting_cust.pdf.uk_UA
dc.relation.references9. Price optimization in retail consumer lending (2017). URL: http://www.experian.com/assets/decision-analytics/white-papers/regionalization-of-price-optimization-white-paper.pdf.uk_UA
dc.relation.references10. Utku, О. (2019) Сommercial banking re-engineered. How digital and analytics can shape B2B banking? URL: https://www.sales-flex.com/documents/2019_Jan_SalesFlex_Whitepaper-Commercial_Banking_Reenineered.pdf.uk_UA
dc.relation.references11. Дані наглядової статистики НБУ. URL: https://bank.gov.ua/statistic/supervision-statist.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Hladkykh, D. (1999) Tsinova struktura bankivsʹkykh posluh ta kredytnykh resursiv v Ukrayini [Price structure of banking services and credit resources in Ukraine]. Visnyk NBU (Bulletin of the National Bank of Ukraine), № 3, pp. 50 - 51.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Jarerah, T. (2009) Proposal form to use target system cost for upgrading pricing decisions. Administrative Journal, 31(116), pp. 81-106.uk_UA
dc.relation.referencesen3. Bayou, M. E. (1998) Three Routes for Target Costing. Managerial Finance. Ph.D. Thesis, School of Management, University of Michigan-Dearborn. https://doi.org/10.1108/03074359810765318uk_UA
dc.relation.referencesen4. Farouq Al Azzam (2013) Extent of the Target Cost Application in Commercial Banks in Aqaba Special Economic Zone. Asian Journal of Finance & Accounting. Vol 5, No 1. https://doi.org/10.5296/jmr.v5i1.2919uk_UA
dc.relation.referencesen5. Suleiman El-Dalahmeh (2018) Extent of Implementing Target Costing and Value Engineering Approach to Reducing Costs: A Survey in Jordanian Shareholding Companies for Food Industries. Asian Journal of Finance & Accounting. Vol 10, No 1. https://doi.org/10.5296/ajfa.v10i1.12606uk_UA
dc.relation.referencesen6. Matarneh, G. F.,. EL-Dalabeeh, A.-R. Kh (2016) The Role of Target Costing in Reducing Costs and Developing Products in the Jordanian Public Shareholding Industrial Companies. International Journal of Academic Research in Accounting, Finance and Management Sciences. Vol. 6, No. 4, pp. 301–312.uk_UA
dc.relation.referencesen7. McKinsey Corporate Banking (2016) Price to Win. Create value through smarter pricing in a competitive interest rate environment.uk_UA
dc.relation.referencesen8. Wruuck, P. (2013) Pricing in retail banking. Scope for boosting customer satisfaction & profitability. DB Research. Available at: https://www.dbresearch.com/PROD/RPS_EN-PROD/PROD0000000000451927/Pricing_in_retail_banking%3A_Scope_for_boosting_cust.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesen9. Price optimization in retail consumer lending (2017). Available at: http://www.experian.com/assets/decision-analytics/white-papers/regionalization-of-price-optimization-white-paper.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesen10. Utku, О. (2019) Сommercial banking re-engineered. How digital and analytics can shape B2B banking? Available at: https://www.sales-flex.com/documents/2019_Jan_SalesFlex_Whitepaper-Commercial_Banking_Reenineered.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesen11. Dani nahlyadovoyi statystyky NBU [NBU Supervisory Statistics Data]. Available at: https://bank.gov.ua/statistic/supervision-statist.uk_UA
dc.identifier.citationenZherdetska, L. (2019) Tsilove tsinoutvorennia v bankivskomu marketynhu: pryklad ukrainskykh bankiv [Target pricing in banking marketing: ukrainian banks case]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 21, no. 2, pp. 75-87. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19zlvpub.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2019.02.075-
dc.subject.jelG320uk_UA
dc.contributor.affiliationOdessa National University of Economics 8 Preobrazhenskaya str., 65082, Odesa, Ukraine e-mail: lzherdetska@gmail.comuk_UA
dc.contributor.affiliationОдесский национальный экономический университет ул. Преображенская, 8, г. Одесса, 65082, Украина e-mail: lzherdetska@gmail.comuk_UA
dc.contributor.affiliationОдеський національний економічний університет вул. Преображенська, 8, м. Одеса, 65082, Україна e-mail: lzherdetska@gmail.comuk_UA
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(21)-
dc.citation.spage75-
dc.citation.epage87-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2019, Випуск 2(21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19zlvpub.pdfЦІЛЬОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ В БАНКІВСЬКОМУ МАРКЕТИНГУ: ПРИКЛАД УКРАЇНСЬКИХ БАНКІВ965,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.