Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30935

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛучко, Михайло
dc.contributor.authorШмітка, Станіслав
dc.contributor.authorДмуховський, Роберт
dc.contributor.authorLuchko, Mykhailo
dc.contributor.authorSzmitka, Stanisław
dc.contributor.authorDmuchowski, Robert
dc.date.accessioned2020-02-01T11:00:32Z-
dc.date.available2020-02-01T11:00:32Z-
dc.date.created2019-11-28
dc.date.issued2019-11-28
dc.date.submitted2019-11-05
dc.identifier.citationЛучко М. Стартап як інноваційна економічна діяльність / Михайло Лучко, Станіслав Шмітка, Роберт Дмуховський // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2019. — Том 60. — № 5. — С. 16–26. — (Економіка та управління національним господарством).
dc.identifier.issn2409-8892
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30935-
dc.description.abstractОсновна умова виживання та розвитку компанії в умовах мінливого та конкурентного середовища – потреба у широких, спеціалізованих знаннях та широкому спектрі навичок і ресурсів. Постійно мінливе середовище викликає інший погляд на механізми, що створюють конкурентну перевагу. Швидкі темпи змін, зростаюча складність навколишнього середовища і, перш за все, відсутність адекватного потенціалу можуть обмежити молодих, амбітних «підприємців-початківців». Тому вони шукають свій шлях розвитку бізнесу, де їх найбільша стурбованість – це брак капіталу, який вони могли б виділити для інвестицій та інновацій у галузі ринкової ніші. Стартапи – це ідеальна форма стимулювання підприємництва, а найбільшими перевагами, безумовно, є низькі витрати. Бізнес створений, насамперед, для клієнта, а торговці часто про це забувають. Саме унікальні цінності, які компанія може запропонувати споживачеві, є найважливішими. Стартапи дозволяють за принципом експерименту й дослідження ринку реального споживача уточнити кінцевий продукт відповідно до вимог та очікувань потенційного отримувача. Стартап – це тимчасове підприємство, яке знаходиться на початку свого життєвого циклу. Стартапи створені для визначення найоптимальнішої, масштабованої бізнес-моделі, в якій частка ринку компанії є відносно стабільною. Мета такої організації – відкриття нових ринків розвитку свого продукту й досягнення швидкого фінансового успіху, не виділяючи при цьому власні ресурси на цю модель підприємництва. Стартапи – це підприємницькі, інноваційні та найважливіші конкурентоспроможні форми ведення бізнесу, а також нові моделі управління або технології виготовлення відомого продукту. Великий інтерес, переважно молодих підприємців до цих підприємницьких структур, випливає з прийнятих припущень про стартапи: мінімізація витрат на підприємство, ризик та залучення ресурсів інвесторів, які підтримують новостворене підприємство. Це новий, інноваційний спосіб ведення бізнесу, альтернатива традиційним бізнес-моделям.
dc.description.abstractThe basic condition for the survival and development of the company under variable and competitive environment is the need for broad, specialized knowledge and a wide range of skills and resources. The ever-changing environment requires another focus on the mechanisms that create a competitive advantage. The rapid changes, the increasing complexity of the environment and, above all, the lack of adequate potentials, can limit young, ambitious «novice entrepreneurs». So they are looking for their own way of business development, where the lack of capital that they could allocate for investment and innovation in the market industry niche is of their greatest concern. Startups are an ideal form of entrepreneurship stimulation, and the biggest advantages are certainly low costs. Business is created primarily for the customer, and traders often f orget about this. These exactly unique values that the company can offer to the consumer are the most important ones. Startups allow, on the principle of experimenting and real consumer market research to define the final product according to the requirements and expectations of the prospective recipient. Startup is a temporary enterprise that is at the beginning of its life cycle. Startups are established in order to identify the most optimal, scaled business model where the company's market share is relatively stable. The aim of such organization is to discover new markets for the development of its product and to achieve rapid financial success, herein not allocating its own resources for this entrepreneurship model. Startups are entrepreneurial, innovative and the most important competitive forms of business operation as well as new management models or the known product manufacturing technologies. The great interest of young people and entrepreneurs in these business ventures results from the adopted assumptions of startups: minimizing the venture and risk costs and involving the investor resources supporting newly -formed enterprise. This new, innovative method of business operation is the alternative to the traditional business models. The objective of the article is to present this innovative form of business operation by modern enterprises. The article is beneficial to all concern with economy and practice. We would greatly appreciate your comments
dc.format.extent16-26
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 5 (60), 2019
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 5 (60), 2019
dc.subjectстартап
dc.subjectпідприємництво
dc.subjectконкурентоспроможність
dc.subjectстабільність
dc.subjectкооперація
dc.subjectбізнес
dc.subjectstart up
dc.subjectentrepreneurship
dc.subjectcompetitiveness
dc.subjectstability
dc.subjectcooperation
dc.subjectbusiness
dc.titleСтартап як інноваційна економічна діяльність
dc.title.alternativeStart-up as an innovative economic entity
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2019
dc.format.pages11
dc.subject.udc330.341
dc.relation.referencesen1. Bogdanienko J., Kuzel M., Sobczak I., Uwarunkowania budowania konkurencyjności przedsiębiorstw w otoczeniu globalnym, WAM, Toruń, 2007.
dc.relation.referencesen2. Drabińska U., Polskie startupy. Raport 2017, Startup Poland, Warszawa, 2017. P. 26.
dc.relation.referencesen3. Kałowski A.,Wysocki J., Start-up a uwarunkowania sukcesu. Wymiar teoretyczno-praktyczny. Oficyna Wydawnicza SGH. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa 2017.
dc.relation.referencesen4. Pangsy – Kania M., Rola innowacji w sektorze usług, PARP Warszawa 2012.
dc.relation.referencesen5. Szymańska-Wieczorek A., Koncepcja kapitału ludzkiego w teorii ekonomii – przegląd wybranych pojęć, Studia i prace Wydziału Nauk Społecznych i zarządzania. Nr. 17.
dc.relation.referencesen6. Szymura-Tyc M., Zasoby oparte na wiedzy w procesie budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. Przegląd Organizacji. Nr. 3. Warszawa. 2002.
dc.identifier.citationenLuchko M., Szmitka S., Dmuchowski R. (2019) Startap yak innovatsiina ekonomichna diialnist [Start-up as an innovative economic entity]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 60, no 5, pp. 16-26 [in Ukrainian].
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.05.016
dc.contributor.affiliationТернопільський національний економічний університет, Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationУніверситет комп’ютерних наук та економіки, Ольштин, Польща
dc.contributor.affiliationTernopil National Economic University, Ternopil, Ukraine
dc.contributor.affiliationUniversity of Computer Sciences and Economics, TWP (Society for the Popularization of Culture and Science) Olsztyn, Poland
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
dc.citation.volume60
dc.citation.issue5
dc.citation.spage16
dc.citation.epage26
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2019, № 5 (60)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.