Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30929

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГик, Василь
dc.contributor.authorПриступляк, Ірина
dc.contributor.authorHyk, Vasyl
dc.contributor.authorPrystupliak, Iryna
dc.date.accessioned2020-02-01T11:00:31Z-
dc.date.available2020-02-01T11:00:31Z-
dc.date.created2019-11-28
dc.date.issued2019-11-28
dc.date.submitted2019-10-15
dc.identifier.citationГик В. Організація бухгалтерського обліку процесу ціноутворення продукції власного виробництва в закладах ресторанного господарства споживчої кооперації України / Василь Гик, Ірина Приступляк // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2019. — Том 60. — № 5. — С. 112–120. — (Бухгалтерський облік, аналіз та аудит).
dc.identifier.issn2409-8892
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30929-
dc.description.abstractВстановлено особливості процесу ціноутворення продукції власного виробництва в системі споживчої кооперації України. Сформовано основні етапи та послідовність складання калькуляційної картки у закладах ресторанного господарства. Розкрито порядок заповнення реєстру калькуляційних карток на прикладі підприємства споживчої кооперації ресторану «Світанок». Показано склад плану-меню, на основі якого розраховується добова потреба в продуктах для виготовлення страв. Розглянуто господарські операції та кореспонденцію рахунків з обліку формування цін на продукцію власного виробництва на прикладі ресторану «Світанок». Наведено перелік транспортно-заготівельних витрат, включених до собівартості продукції власного виробництва. Досліджено порядок встановлення торгових націнок на товари й продукцію, що реалізовуються підприємством, а також їх відображення в бухгалтерському обліку. Охарактеризовано процес складання розрахунку розподілу торгової націнки на підставі даних аналітичного обліку товарів і продуктів у журналі К-4 (зведений) і аналітичного обліку торгової націнки у книзі № К-39. Встановлено особливості заповнення дебетової та кредитової частин книги № К-39. Розкрито особливості формування цін на продукцію, призначену для продажу працівникам закладу ресторанного господарства споживчої кооперації у дні їх роботи. Визначено склад бланка меню на відпускання харчування працівникам закладу (підприємства). Охарактеризовано вимоги до засобів інформування цін на продукцію й товари, що реалізовуються підприємством, а також відповідальність у випадку їх недотримання. За результатами дослідження запропоновано основні напрями удосконалення облікових завдань процедури формування цін із застосуванням інформаційних систем та комп'ютерних технологій в закладах ресторанного господарства споживчої кооперації України
dc.description.abstractThe article deals with the peculiarities of the own products pricing process in the system of consumer cooperation. The main stages and the sequence of developing the calculation card in the restaurant industry establishments are formed. The procedure of calculation cards register completion on the example of «Svitanok» restaurant is explained. The menu-plan composition is shown. On its basis the daily demand of products for cooking is calculated. Business operations and accounts correspondence from own products pricing register on «Svitanok» restaurant example are considered. The list of transport and procurement costs included in own products price is given. The procedure of establishing trade price increase of goods and products sold by the enterprise, as well as their reflection in accountin are investigated. The pro cess of trade markup distribution arrangement based on analytical accounting of goods and products in journal K-4 (summary) and analytical accounting of trade mark in book K-39 is characterized. Peculiarities of filling in the debit and credit part of the book K-39 are determined. The peculiarities of products pricing for employees' sale on their working days are revealed. The composition of food supply menu for employees is determined. The requirements for means of informing the prices of products and goods sold by the enterprise, as well as the responsibility in case of their non-compliance, are characterized. The main directions of improvement of the pricing procedure accounting tasks using information systems and computer technologies are proposed according to the investigation results
dc.format.extent112-120
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 5 (60), 2019
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 5 (60), 2019
dc.relation.urihttps://i.factor.ua/ukr/journals/nibu/2017/june/issue-48/article-28152.html
dc.relation.urihttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0007-94/conv
dc.relation.urihttps://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0157569-03
dc.subjectбухгалтерський облік
dc.subjectціноутворення
dc.subjectпродукція власного виробництва
dc.subjectспоживча кооперація
dc.subjectресторанне господарство
dc.subjectaccounting
dc.subjectpricing
dc.subjectown product
dc.subjectconsumer cooperation
dc.subjectrestaurant industry
dc.titleОрганізація бухгалтерського обліку процесу ціноутворення продукції власного виробництва в закладах ресторанного господарства споживчої кооперації України
dc.title.alternativeOrganization of accounting of the own products pricing process in consumer cooperation restaurants of Ukraine
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2019
dc.format.pages9
dc.subject.udc657
dc.relation.references1. Озеран Н. М. Облік товарів, продуктів і тари у закладах ресторанного господарства споживчої кооперації. Вісник Львівської комерційної академії. 2014. № 46. С. 168–173.
dc.relation.references2. Романчук А. Л. Бухгалтерський облік на підприємствах споживчої кооперації: відомчі та галузеві особливості. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. 2018. № 4 (72). C. 105–114.
dc.relation.references3. Попітіч Т. В. Передумови раціональної організації бухгалтерського обліку в споживчій кооперації. Економічний аналіз. 2010. № 6. С. 303–305.
dc.relation.references4. Фірсова Н. В. Особливості обліку витрат підприємств роздрібної торгівлі споживчої кооперації України. Економіка і організація управління. 2016. № 4 (24). С. 262–268
dc.relation.references5. Верига Ю. А. Особливості фінансового обліку витрат в торговельних підприємствах споживчої кооперації. Збірник Львівської комерційної академії, 2012. С. 71–74.
dc.relation.references6. Леперт Д. В. Особливості ціноутворення та його облік на підприємствах ресторанного господарства. Молодий вчений. 2015. № 3 (18). С. 12–15.
dc.relation.references7. Адамович Н. М. Калькуляція вартості і розрахунок цін на продукцію. Податки та бухгалтерський облік. 2017. № 48. URL: https://i.factor.ua/ukr/journals/nibu/2017/june/issue-48/article-28152.html (дата звернення: 10.10.2019).
dc.relation.references8. Озеран В. О., Куцик П. О., Озеран Н. М., Попітіч Т. В., Тивончук О. І., Кузьма Х. В. Бухгалтерський облік у контролі діяльності торговельно-сервісних підприємств споживчої кооперації. Львів: Растр-7, 2018. 298 с.
dc.relation.references9. Положення про порядок формування і застосування цін в об'єктах громадського харчування споживчої кооперації України, затв. Наказом Укоопспілки № 200 від 27.12.1993. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0007-94/conv (дата звернення: 10.10.2019).
dc.relation.references10. Наказ Міністерства економіки України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо впровадження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку у сфері громадського харчування і побутових послуг, гармонізованих з міжнародними стандартами» від 17.06.2003 р. № 157. URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0157569-03.
dc.relation.referencesen1. Ozeran N. M. Oblik tovariv, produktiv i tary u zakladakh restorannoho hospodarstva spozhyvchoyi kooperatsiyi. Goods, products and containers Accounting in establishments of consumer cooperation restaurants. Visnyk Lvivskoi komertsiynoi akademii. 2014. No. 46. P. 168–173.
dc.relation.referencesen2. Romanchuk A. L. Bukhhaltersʹkyy oblik na pidpryyemstvakh spozhyvchoyi kooperatsiyi: vidomchi ta haluzevi osoblyvosti. Accounting in consumer cooperation established: departmental and sectoral peculiarities. Visnyk Chernivetskogo torgovelno-ekonomichnogo instytutu. 2018. No. 4 (72). P. 105–114.
dc.relation.referencesen3. Popitich T. V. Peredumovy ratsionalʹnoyi orhanizatsiyi bukhhaltersʹkoho obliku v spozhyvchiy kooperatsiyi. Prerequisites for accounting rational organization in consumer cooperation. Ekonomichnyy analis. 2010. No. 6. P. 303–305.
dc.relation.referencesen4. Firsova N. V. Osoblyvosti obliku vytrat pidpryyemstv rozdribnoyi torhivli spozhyvchoyi kooperatsii Ukrainy. Peculiarities of Cost Accounting in Consumer Cooperation in Ukraine. Ekonomika i orhanizatsiya upravlinnya. 2016. No. 4 (24). P. 262–268.
dc.relation.referencesen5. Veryga U. A. Osoblyvosti finansovoho obliku vytrat v torhovelʹnykh pidpryyemstvakh spozhyvchoyi kooperatsiyi. Features of financial accounting of expenses in trade enterprises of consumer cooperatives. Zbirnyk Lʹvivsʹkoyi komertsiynoyi akademiyi. 2012. P. 71–74.
dc.relation.referencesen6. Lepert D. V. Osoblyvosti tsinoutvorennya ta yoho oblik na pidpryyemstvakh restorannoho hospodarstva. Peculiarities of pricing and its accounting in the restaurants. Molodyy vchenyy. 2015. No. 3 (18).P. 12–15.
dc.relation.referencesen7. Adamovych N. M. Kalkulyatsiya vartosti i rozrakhunok tsin na produktsiyu. Podatky ta bukhhalterskyy oblik. 2017. No. 48. URL: https://i.factor.ua/ukr/journals/nibu/2017/june/issue-48/article-28152.html (accessed 10.10.2019). [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen8. Ozeran V. O., Kutsyk P. O., Ozeran N. M., Popitich T. V., Tyvonchuk O. I., Kuzma K. V. Bukhhalterskyy oblik u kontroli diyalnosti torhovelno-servisnykh pidpryyemstv spozhyvchoyi kooperatsiyi. Lviv: Rastr-7,2018. 298 p. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen9. Polozhennya pro poryadok formuvannya i zastosuvannya tsin v obyektakh hromadskoho kharchuvannyaspozhyvchoyi kooperatsiyi Ukrayiny, zatverdzhene nakazom Ukoopspilky vid 27.12.1993. No. 200. URL:https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0007-94/conv (accessed 10.10.2019). [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen10. Nakaz Ministerstva ekonomiky Ukrayiny “Pro zatverdzhennya Metodychnykh rekomendatsiy shchodovprovadzhennya natsionalʹnykh polozhen (standartiv) bukhhaltersʹkoho obliku u sferi hromadskohokharchuvannya i pobutovykh posluh, harmonizovanykh z mizhnarodnymy standartamy” vid 17.06.2003. No. 157. URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0157569-03 (accessed 10.10.2019). [In Ukrainian]
dc.identifier.citationenHyk V., Prystupliak I. (2019) Orhanizatsiia bukhhalterskoho obliku protsesu tsinoutvorennia produktsii vlasnoho vyrobnytstva v zakladakh restorannoho hospodarstva spozhyvchoi kooperatsii Ukrainy [Organization of accounting of the own products pricing process in consumer cooperation restaurants of Ukraine]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 60, no 5, pp. 112-120 [in Ukrainian].
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.05.112
dc.contributor.affiliationНаціональний університет «Львівська політехніка», Львів, Україна
dc.contributor.affiliationLviv Polytechnic National University, Lviv, Ukraine
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
dc.citation.volume60
dc.citation.issue5
dc.citation.spage112
dc.citation.epage120
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2019, № 5 (60)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.