Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30175
Pealkiri: Brand Loyalty as a Tool of Reduction the Negative Business Risks
Autor: Markovych, Iryna
Bibliographic description (Ukraine): Markovych Iryna. Brand Loyalty as a Tool of Reduction the Negative Business Risks / Iryna Markovych // Theoretical and Methodological Approaches to the Formation of a Modern System of Enterprises, Organizations and Institutions’ Development: Collective Scientific Monograph (1st edition) Shneider B. (Ed.). Dallas , USA: Primedia eLaunch LLC, 2019, pp.22-28
Ilmumisaasta: 2019
Date of entry: 11-jaa-2020
Country (code): US
Place of the edition/event: Dallas
Page range: 22-28
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30175
ISBN: 978-1-64669-378-8
Content type: Monograph
Asub kollektsiooni(de)s:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
79-326-PB.pdf8,24 MBAdobe PDFVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin vahendid