Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30024
Назва: Удосконалення організаційної структури управління маркетингом на підприємстві
Інші назви: Improvement of organizational structure of enterprise marketing management
Автори: Гикава, Олена Миколаївна
Hykava, Olena
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Гикава О.М. Удосконалення організаційної структури управління маркетингом на підприємстві: автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ О.М. Гикава — Тернопіль: ТНТУ, 2019р. — 9 с.
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 3-січ-2020
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Якимишин, Лілія Ярославівна
Члени комітету: Винник, Тетяна Михайлівна
УДК: 339.13
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
організаційна структура
маркетингова діяльність
структурний підрозділ
функції управління
повноваження
відповідальність
рівень централізації
маркетолог.
organizational structure
marketing activity
structural unit
management functions
authority
responsibility
level of centralization
marketer
Кількість сторінок: 132
Короткий огляд (реферат): Дослідження нa здобyття освітньо-квaліфікaційного pівня мaгістpa зa спеціaльністю 075 «Мapкетинг» – Теpнопільський нaціонaльний технічний yнівеpситет імені Івaнa Пyлюя. – Теpнопіль, 2019. Мaгістеpськa квaліфікaційнa pоботa пpисвяченa вдосконaленню оpгaнізaції мapкетингової діяльності, необхідність якого виявленa в pезyльтaті aнaлізy мapкетингового сеpедовищa підпpиємствa. У pоботі висвітлені теоpетичні aспекти yпpaвління мapкетингом нa підпpиємстві, пpоведено оцінкy існyючого стaнy оpгaнізaції мapкетингової діяльності нa досліджyвaномy підпpиємстві, зaпpопоновaно нaпpями вдосконaлення стpyктypи yпpaвління мapкетингом нa підпpиємстві.
Research on achievement of Master Degree on a speciality 075 «Marketing».– Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2019. The master's qualification work is devoted to improvement of the organization of marketing activity, the necessity of which was found out as a result of analysis of the marketing environment of the enterprise. The theoretical aspects of marketing management at the enterprise are highlighted in the work, an estimation of the current state of organization of marketing activity at the investigated enterprise was conducted, directions of perfection of marketing management structure at enterprise were offered.
Зміст: Вступ6 Pозділ 1. Теоpетико-методологічні зaсaди фоpмувaння оpгaнізaційних стpуктуp упpaвління мapкетингом нa підпpиємстві9 1.1. Оpгaнізaційнa стpyктypa yпpaвління мapкетингом нa підпpиємстві: сyтність, елементи, кpитеpії вибоpy. 9 1.2. Методичні основи фоpмyвaння paціонaльних стpyктyp yпpaвління мapкетингом…. 20 1.3. Сyчaсний стaн і особливості фоpмyвaння оpгaнізaційної стpyктypи нa підпpиємствaх: вітчизняний тa зaкоpдонний досвід 28 Висновки до pозділy 1 37 Pозділ 2. Оpгaнізaція yпpaвління мapкетингом нa пп «зaхідний буг»39 2.1. Зaгaльнa хapaктеpистикa ПП «Зaхідний Бyг».. 39 2.2. Оцінкa господapської діяльності ПП «Зaхідний Бyг».. 44 2.3 Оцінкa існyючого стaнy оpгaнізaції мapкетингової діяльності нa досліджyвaномy підпpиємстві…. 48 Висновки до pозділy 2... 62 Pозділ 3. Стpaтегічні зaсaди pозpобки тa оптимізaції оpгaнізaційної стpуктуpи ПП«Західний буг»… 64 3.1. Стpaтегічнa мapкетинговa пaноpaмa pозвиткy ПП «Зaхідний Бyг». 64 3.2. Моделювaння оpгaнізaційної стpyктypи yпpaвління мapкетингом нa ПП «Зaхідний Бyг». 71 Висновки до pозділy 5 79 Pозділ 4. Ноpмaтивно-пpaвовa бaзa мapкетингової діяльності підпpиємствa. 80 Висновки до pозділy 4 86 Pозділ 5. Обґpунтувaння економічної ефективності…. 88 5 5.1. Оpгaнізaційнa pеглaментaція діяльності пpопоновaних стpyктypних підpозділів Бyг тa оцінкa ефективності оpгaнізaційних зaходів нa ПП «Зaхідний» 88 Висновки до pозділy 6 99 Pозділ 6. Охоpонa пpaці в гaлузі 100 6.1. Оpгaнізaція охоpони пpaці нa підпpиємстві…. 100 6.2. Оцінкa стaнy охоpони пpaці нa досліджyвaномy підпpиємстві.…. 104 6.3. Економічнa оцінкa зaходів з охоpони пpaці….. 110 Висновки до pозділy 6… 112 Pозділ 7. Безпекa в нaдзвичaйних ситуaціях…. 113 Висновки до pозділy 7… 122 Висновки… 123 Додaтки….. 126 Список викоpистaних джеpел 129
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30024
Власник авторського права: © Гикава, Олена Миколаївна, 2019р.
References: 1. Господарський кодекс України [прийнято ВР 16 січня 2003 року, №436-IV]. // Відомості Верховної Ради України, 2003, № 18, № 19-20, № 21-22, ст.144 - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436-15 2. Земельний кодекс України [прийнято ВР 25 жовтня 2001 року, № 2768-III]. // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2002, № 3-4, ст.27. - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2768-14 3. Про державну підтримку сільського господарства України: Закон України [прийнято ВР 24 червня 2004 року №1877-IV] // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2004, № 49, ст.527. - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1877-15 4. Про особливості страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою: Закон України [прийнято ВР 9 лютого 2012 року № 4391-VI] // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2012, № 41, ст.491 [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4391-17 5. Про племінну справу в тваринництві: Закон України [прийнято ВР 15 грудня 1993 році № 689-VІ] // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1994, N 2, ст. 7. - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3691-12 6. Про зерно і ринок зерна в Україні: Закон України [прийнято ВР 4 липня 2002 року № 37-IV] //Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2002, - № 35, ст.258. - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/37-15 7. Про рекламу: Закон України [прийнято ВР 3 липня 1996 № 270/96-ВР] // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 39, ст. 181 - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80 8. Про стандартизацію: Закон України [прийнято ВР 5 червня 2014року № 1315-VII] // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 31, ст.1058 . - - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1315-18. 9. Аналіз господарської діяльності: навчальний посібник / за ред. І.В. Сіменко, Т.Д. Косової. – К.: Центр учбової літератури, 2013. – 384 с. 10. Артюх Т.О. Особливості маркетингових досліджень на ринку овочевої продукції / Т.О. Артюх // Економіка АПК. – 2008. – № 8. – С. 122–126. 11. Баланс попиту і пропозиції м’яса та м’ясопродуктів (станом на 1.08.2019). - Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://milkua.info/uk/post/balans-popitu-i-propozicii-masa-ta-masoproduktiv-stanom-na-1082019 12. Буде несолодко: Україну чекає історичний мінімум з виробництва цукру. - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://agroportal.ua/ua/publishing/lichnyi-vzglyad/budet-nesladko-ukrainu-zhdet-istoricheskii-minimum-po-proizvodstvu-sakhara/ 13. Бутенко А.І. Кон’юнктурний аналіз товарного ринку. / А.І. Бутенко, В.Р. Кучеренко, Є.В. Рак, В.А. Ягорлицький. - Одеса: ТОВ «Автограф», 2000.- 156с. 14. Від кількості до якості: аналіз ринку молочної продукції в Україні. - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https:pro-consulting.ua/ua/pressroom/ot-kolichestva-k-kachestvu-analiz-rynka-molochnoj-produkcii-v-ukraine 15. Всеукраїнський інформаційно-аналітичний журнал «Аграрний Тиждень. України» [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.a7d.com.ua/ 16. Гордийчук А.В. Агробизнес в режиме онлайн / А.В. Гордийчук // Новое время страны : общественно-политический журнал. – 2016. – № 39. – С. 70–71. 17. Грабовецький Б.Є. Економічне прогнозування і планування: Навчальний посібник./ Б.Є. Грабовецький. – Київ: Центр навчальної літератури, 2003.- 188с. 18. Грінченко Р. В. Моніторинг світових ринків харчової сировини та продукції АПК: навчальний посібник // Р. В. Грінченко, В. Р. Кучеренко, А. В. Андрейченко. - Одеса: Прес-кур’єр, 2013. – 112 с. 19. Гуменюк А.В. Маркетинг в овочівництві / А.В. Гуменюк // Економіка АПК. – 2011. – № 10. – С. 60–63. 20. Державна служба статистики України [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/ 21. Дунаев Б. Рыночная коньюнктура в равновесии экономики / Б. Дунаев // Финансовые риски. – 2005.-№1, с.65-76. 22. Економічна теорія / Під редакцією Предборського В.А. – К.: Кондор, 2003. – 492с. 23. Єранкін О.О. Особливості проведення маркетингових досліджень суб’єктами агробізнесу України в сучасних умовах / О.О. Єранкін // Економіка АПК. – 2008. – № 2. – С. 16–21 24. З поля – в порт: аналіз ринку зернових України - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/s-polya-v-port-analiz-rynka-zernovyh-ukrainy 25. Ільченко Т.В. Маркетингові дослідження на аграрному ринку України: особливості та перспективи / Т.В. Ільченко// Науковий вісник Ужгородського національного університету, 2016.- Випуск 10, частина 1,- С. 125-128. 26. Інформаційно-аналітична система «Аграрії разом». - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://agrarii-razom.com.ua/news-agro/ukraina-znizila-eksport-tomativ-do-rekordno-nizkogo-rivnya-odnochasno-pomitno-zbilshivshi 27. Інформаційно-аналітичне видання «Агробізнес сьогодні». - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://agro-business.com.ua/ 28. Карпіщенко М.Ю. Проблеми та перспективи розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні / М.Ю. Карпіщенко, М.В. Рибалка [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/32650/1/Karpishenko_market%20research.pdf. 29. Карпов В. А. Аналіз ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / В. А. Карпов, В. Р. Кучеренко, А. В. Андрейченко, С. А. Горбаченко, Р. В. Грінченко. – Одеса: ОНЕУ, 2014. – 345 с. 30. Карпов В.А., Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон’юнктури ринку: Навч.посіб. / В.А. Карпов, В.Р. Кучеренко. – 2-ге вид., випр.і доп. – К.: Т-во «Знання», КОО, 2003.- 284с. 31. Кондратьєв М.Д. Проблеми економічної динаміки / М.Д. Кондратьєв– М.: Економіка, 1989.- 526с. 32. Коньюнктурный институт НКФ СССР. Мировое хозяйство. Статистический сборник за 1993-25гг. – М.: Финансовое издательство НКФ СССР, 1926. 33. Костюхин Д.И. Современный рынок. Тенденции и проблемы развития / Д.И. Костюхин - М.: Международные отношения, 1977.- 240с. 34. Костюхін Д.І. Кон’юнктура світового капіталістичного господарства: Питання теорії і методології вивчення економіки капіталістичних країн і кон’юнктури товарних ринків. / Д.І. Костюхін. – М.: Міжнародні відносини, 1973. – 321с.. 35. Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент. / Ф. Котлер. – СПб.: Питер Ком, 1999.- 896с. 36. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ.- 2-е европ.изд. / Ф. Котлер Ф., Г. Армсстронг Г., В. Вонг. – М.;СПб.: К.: Издательский дом «Вильямс», 2000.-944с. 37. Кратт О. Методика аналізу кон’юнктури ринку послуг вищої освіти / О. Кратт // Економіст.- 2004.- № 3.- с. 69-71. 38. Крикавський Є.В. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, О.Б. Мних, О.А.Сорока. – Національний університет «Львівська політехніка», «Інтелект-Захід», 2004.- 288с. 39. Крутиков Ф.А. Коньюнктура рынка при социализме (Теория и методология исследования). / Ф.А. Крутиков. – М.: Экономика, 1968. – 128с. 40. Кучеренко В.Р., Карпов В.А. Основи економічної кон’юнктури: Навчальний посібник./ В.Р. Кучеренко, В.А. Карпов. - Київ: Центр навчальної літератури, 2004.-224с. 41. Ларіна Я.С. Процес маркетингових досліджень на ринках побічної продукції бурякоцукрового виробництва / Я.С. Ларіна, О.В. Четверик // Моніторинг біржового ринку. Міжнародний науково-аналітичний журнал. – 2014. – № 4 (23). – С. 18–22. 42. Левшин Ф.М. Мировые товарные рынки: Методология изучения коньюнктуры. / Ф.М. Левшин. – М.: Международные отношения, 1978. – 360с. 43. Лєвшин Ф.М. Світовий ринок: кон’юнктура, ціни і маркетинг. / Ф.М.Лєвшин. – М.: Міжнародні відносини, 1993.- 264с. 44. Маркс К. Капитал. Критика политической экономии. Т2. Кн.2. Процесс обращения капитала // Маркс К. и Энгельс Ф. Сочинения: Изд. 2-е; В 30 т. – М.: Госполитиздат, 1961. – Т.24. - 648с. 45. Маслоу А. Мотивация и личность. / Абрахам Маслоу. – Питер, 2019. – 400с. 46. Молочний ринок — зростання, тенденції та прогноз (2019 — 2024). - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://milkua.info/uk/post/molocnij-rinok-zrostanna-tendencii-ta-prognoz-2019-2024 47. На Варшавській фондовій біржі обвалились акції агрохолдинга «Астарта-Київ». - Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://agroday.com.ua/2019/11/18/aktsiyi-agroholdynga-astarta/ 48. Нелеп В.М. Планування на аграрному підприємстві/Нелеп В.М. — К.: КНЕУ, 2004. — 495 с. 49. Никитин С.П. Коньюнктура мировых товарных рынков: преемственность и специфика. / С.П. Никитин. – М.: Международные отношения, 1982. -216с. 50. Ожегов С.И. Толковый словарь русского языка. / С.И. Ожегов, Н.Ю. Шведова. – М., 1994. с.414. 51. Оксентюк Б.А. Інформація в системі маркетингового управління підприємством / Богдана Андріївна Оксентюк, Ольга Михайлівна Фроленко // Галицький економічний вісник, — Тернопіль: ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 198-204. 52. Оксентюк Б. Особливості комунікаційної політики просування екологічного продукту [Електронний ресурс] / Б. Оксентюк, А. Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 225-233. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12obapep.pdf. 53. Основи охорони праці [Текст] : підручник / К.Н. Ткачук, Н.О. Халімовський, В.В. Зацарний та ін. ; за ред. К.Н. Ткачука і М.О. Халімовського. – К. : Основа, 2006. – 448 с. 54. Павленчик А.О. Формування та функціонування ринку сільськогосподарської продукції. Автореферат на здобуття ступеня к.е.н. Спеціальність 08.00.04. – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Львів, 2008. – 20 с. 55. Піскоппель Ф.Г. Основи вивчення кон’юнктури капіталістичного господарства. / Ф.Г. Піскопель – М.: Вид-во ІМО, 1960. – с.212. 56. Про перспективи виробництва і переробки молока в Україні в 2019 році . - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://shuvar.com/news/3672/Pro-perspektyvy-vyrobnytstva-i-pererobky-moloka-v-Ukrayini-v-2019-rotsi 57. Ринок м'яса та м'ясопродуктів в Україні за 2017-2019 роки. - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://agropolit.com/infographics/view/94 58. Сальман І. Ю. Сучасний стан світового агропродовольчого ринку та місце в ньому України / Ю. Сальман, М. І. Ібатулін //Економіка і держава. - 2015. - № 11. - С. 25-27. 59. Свестуньков С.Г. Методы маркетинговых исследований. Учеб.пособие./ С.Г. Свестуньков. – СПб.: Издательство ДНК, 2003.- 352с. 60. Свестуньков С.Г. Прогнозирование экономической коньюнктуры в маркетинговых исследованиях. / С.Г. Свестуньков – Спб.: Изд-во СПбГУЭФ, 1997.- 106с. 61. Семенюк С. Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні / С.Семенюк, С.Шпилик // Галицький економічний вісник. — 2012. — №2(35). — с.87-95 62. Семенюк С.Б. Дослідження кон’юнктури ринку освітніх послуг / С.Б. Семенюк // «Соціально-економічні, політичні та культурні оцінки та прогнози на рубежі двох тисячоліть»: VI міжн. наук-теор. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених 20 квітня 2008р. – Тернопіль: Астон, 2008. – С. 402-404. 63. Семенюк С.Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств / С.Б. Семенюк // Галицький економічний вісник. – 2015. – Вип.2(49). – С. 204-212 64. Скибінський С.В. Маркетинг: У 2ч. / С.В. Скибінський. – Львів: Вид-во Львівської комерційної академії, 2000.- Ч1. – 640с. 65. Старостіна А.О. Маркетинг. Підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В.Крикавський та ін., за ред.. А.О. Старостіної. – К.: Знання, 2009. – 1070с. 66. Статистика рынка товаров и услуг / Под ред. И.К. Беляевского.-М.: Финансы и статистика, 1995.-432с. 67. Терминологический словар маркетинга [Электронный ресурс] / ред.. Г.Л. Багиева. - Режим доступа: . https://www.marketing.spb.ru/read/docum/a21.htm 68. Український клуб аграрного бізнесу [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://ucab.ua/ua/doing_agribusiness/agrarni_rinki/ovochi 69. Управление маркетинговыми проектами на предприятии: Учебное пособие / Мамонтов С.А., Глебова Н.М. - М.:НИЦ ИНФРА-М, 2015. - 174 с 70. Фалович В.А. Використання засобів логістичної інфраструктури в ланцюгу поставок. Економіка та суспільство (Електронне наукове фахове видання) – Мукачево2017. – Випуск №10, С. 389 – 395. – Режим доступу до журн.:http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdf 71. Фалович В.А. Комунікації підприємств в інтернеті: тренди і напрями розвитку /В. А. Фалович, О. С. Довгунь // Вісник ОНУ ім. І.І.Мечникова. – 2018. – Т. 23. Вип. 1 (66). – С. 59-62. URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf 72. Філія «Рідний край» ПрАТ «Зернопродукт МХП». - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://milkua.info/uk/post/filia-ridnij-kraj-prat-zernoprodukt-mhp 73. Хаксевер К., Рендер Б., Рассел Р., Мердик Р. Управление и организация в сфере услуг. – 2-е изд. / Пер. с англ. Под ред. В.В.Кулибановой. – СПб.: Питер, 2002. – 752с. 74. Чан Кім. Як стратегія змінює ринок / Чан Кім (Chan Kim), Рене Моборн (Renee Mauborgne) // Інтернетпортал для управлінців. - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.management.com.ua/strategy/str188.html 75. Шумпетер Й. Теория экономического развития: Пер. с нем./ Й. Шумпетер. – М.: Прогресс, 1982. – 455с. 76. Які перспективи зернового ринку України до 2030 року. - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://delo.ua/business/jaki-perspektivi-zernovogo-rinku-ukrajini-do-2030-roku-344436/ 77. Яцишина Л.К. Дослідження ринку овочів і фруктів в Україні. / Л.К. Яцишина // Економіка та держава. – 2019, № 2.- С. 105–109.
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AR.pdf236,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Магістерська Гикава.pdf1,52 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора