Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29764
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПилипчук, В.П.-
dc.contributor.authorЯкимишин, Л.Я.-
dc.contributor.authorПетецький, І.-
dc.date.accessioned2019-12-24T16:58:28Z-
dc.date.available2019-12-24T16:58:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМонографіяuk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29764-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський національний економічний університет імені Вадима Гетьманаuk_UA
dc.titleРозвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільстваuk_UA
dc.typeMonographuk_UA
dc.rights.holderКолектив авторівuk_UA
dc.coverage.placenameКиївський національний економічний університет імені Вадима Гетьманаuk_UA
dc.contributor.affiliationКиївський національний економічний університет імені Вадима Гетьманаuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivаn Puluj Nаtionаl Technicаl Universitуuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mon_kneu.pdf8,53 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора