Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29764
Назва: Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства
Автори: Пилипчук, В.П.
Якимишин, Л.Я.
Петецький, І.
Приналежність: Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Ternopil Ivаn Puluj Nаtionаl Technicаl Universitу
Бібліографічний опис: Монографія
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 24-гру-2019
Видавництво: Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29764
Власник авторського права: Колектив авторів
Тип вмісту: Monograph
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mon_kneu.pdf8,53 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора