Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29521
Назва: Вдосконалення стратегій розвитку збутової діяльності підприємства в контексті виходу на нові ринки збуту
Інші назви: Вдосконалення стратегій розвитку збутової діяльності підприємства в контексті виходу на нові ринки збуту
Автори: Гарматій, Наталія Михайлівна
Драч, Володя
Бібліографічний опис: Сьогодні для багатьох підприємств для збереження конкурентоздатності та виходу в лідери у своїй галузі, відіграють важливу роль нові ринки збуту а саме міжнародні. У зв’язку з цим, актуальними є питання якими методами досягнути вдосконалення стратегій розвитку збутової діяльності підприємств. Із закордонних вчених, в науковій літературі які досліджували питання, формування ефективної системи управління міжнародною збутовою діяльністю підприємств можна назвати: Г.Дж. Болт, Ф. Котлер, Б. Берман, Дж. Сондерс, В. Вонг, А. Кус.
Конференція/захід: С.111.-112
Дата публікації: лис-2019
Дата подання: лис-2019
Дата внесення: 17-гру-2019
Видавництво: ТНТУ ім.І.Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім.І.Пулюя
УДК: 339
Теми: збутова діяльність, економіко-математичне моделювання
Серія/номер: Матеріали VІІІ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів. Актуальні задачі сучасних технологій – Тернопіль 27-28 листопада 2019;
Короткий огляд (реферат): Сьогодні для багатьох підприємств для збереження конкурентоздатності та виходу в лідери у своїй галузі, відіграють важливу роль нові ринки збуту а саме міжнародні. У зв’язку з цим, актуальними є питання якими методами досягнути вдосконалення стратегій розвитку збутової діяльності підприємств. Із закордонних вчених, в науковій літературі які досліджували питання, формування ефективної системи управління міжнародною збутовою діяльністю підприємств можна назвати: Г.Дж. Болт, Ф. Котлер, Б. Берман, Дж. Сондерс, В. Вонг, А. Ку
Опис: На збутову діяльність виконують вплив як внутрішні так і зовнішні фактори. Зовнішнього характеру розрізняють такі проблеми:[1] - ризики проведення валютних операцій які зумовлені нестабільним курсом національної валюти; - інфляційні тенденції; - висока конкурентність збоку інших учасників ринку. Розрізняють наступні проблеми збутової діяльності підприємств: - слабке вивчення стану ринку, поточного та майбутнього; - недостатність оборотних коштів, низька забезпеченість фінансовими ресурсами; - не має стратегічного підходу до збутової діяльності підприємства. Тобто, управління збутом означає створення системи товароруху, системи, яка забезпечує доставку продукції до місця продажу (споживання) в точно визначений час, з максимально високим рівнем обслуговування покупців, тобто управлінську діяльність з планування, втілення в життя та контролю за фізичним переміщенням продукції від місця її виробництва до місць продажу з метою задоволення потреб споживачів і з вигодою для виробника.[2]
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29521
Тип вмісту: Proceedings Book
Розташовується у зібраннях:Зібрання статей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Book3-2019.pdf2,56 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.