このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29445
タイトル: Опорний конспект лекцій із дисципліни "Маркетингове ціноутворення" за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
著者: Бурліцька, Оксана Петрівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Опорний конспект лекцій із дисципліни "Маркетингове ціноутворення" за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / укл. : О. П. Бурліцька. – Тернопіль : ТНТУ ім. І.Пулюя, 2019. – 43 с.
発行日: 2019
Date of entry: 5-12月-2019
出版者: ТНТУ ім. І. Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім. І. Пулюя
キーワード: стратегія
пропозиція
маркетинг
галузь,
споживач
抄録: Дисципліна "Маркетингове ціноутворення" відноситься до нормативних дисциплін з циклу професійно орієнтованих дисциплін за фаховим спрямуванням підготовки бакалаврів, які формують фаховий світогляд майбутніх економістів. Названий курс повинен сприяти формуванню висококваліфікованих фахівців у галузі управління та маркетингу.
記述: Мета дисципліни: засвоєння знань щодо розроблення та реалізації маркетингової цінової політики, ціноутворення на нові і традиційні товари та послуги, які випускають і надають фірми, що використовують елементи маркетингу або цілком система маркетингу. Завдання: вивчення маркетингових процесів ціноутворення, набуття навичок їх аналізу: засвоєння принципів побудови маркетингової цінової політики та управління нею; ознайомлення з практичними аспектами управління ціновою політикою на підприємстві. Предмет: ціна як елемент комплексу маркетингу. Зміст дисципліни розкривається в темах: 1. Формування цінової політики. 2. Система цін та їх класифікація. 3. Фактори маркетингу ціноутворення. 4. Концепції ціноутворення в системі маркетингу. 5. Ціна як інструмент маркетингової політики. 6. Маркетингові дослідження в процесі реалізації цінової політики. 7. Маркетингові стратегії цін. 8. Помилки і ризики у встановленні цін. 9. Правове регулювання ціноутворення в Україні.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29445
Copyright owner: © ТНТУ ім. І. Пулюя
References (Ukraine): 1. Балабанова Л.В. Цінова політика торгівельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації/ Л.В. Балабанова. - Донецьк, 2003. – 156 с.
2. Бєлявцев М.І., Петенко І.В., Прозорова І.В. Маркетингова цінова політика: Навчальний посібник / М.І. Бєлявцев, І.В. Петенко, І.В. Прозорова.- К.: ЦУЛ, 2005 .- 332 с.
3. Дугіна С.І. Маркетингова цінова політика: навчальний посібник / С.І. Дугіна. - К: КНЕУ, 2005. - 393 с.
4. Колесников О.В. Ціноутворення: Навч. посібн. /О.В. Колесников. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 144 с.
5. Корінєв В.Л., Корецький М.Х., Дацій О.І. Маркетингова цінова політика:Навчальний посібник/ В. Л. Корінєв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій.-К.: ЦУЛ, 2007 .- 200 с.
6. Корнієв В.Л. Цінова політика підприємства./ В.Л. Корнієв. – К.: КНЕУ, 2001. – 257с.
7. Литвиненко Я.В. Сучасна політика ціноутворення: Навч. посіб. – 2-ге вид / Я. В. Литвиненко. – К .: МАУП, 2003. – 240 с.
8. Лошенюк І.Р., Гуменюк А.М., Чаплінський Ю.Б. Маркетингова цінова політика:Навчальний посібник/ І.Р. Лошенюк, А.М. Гуменюк, Ю.Б. Чаплінський.- К.: Дакор, КНТ, 2008 .- 184 с.
. 9. Маркетингова цінова політика: навч. посіб. / С.Ю. Хамініч, С.Я. Касян, М.М. Зайцева; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. — Д.: Наука і освіта, 2008. — 264 c.
10. Маркетингова цінова політика: навч. посіб. / Я.В. Литвиненко; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. — К.: Персонал, 2008. — 244 с.
11. Мельник А.Г., Карінцева О.І., Старченко А.В. Маркетингова цінова політика: Навч. посібник/ А.Г. Мельник, О.І. Карінцева, А.В. Старченко .- Суми: Університетська книга, 2007.- 240 с.
12. Павленко А.Ф. , Корнієв В.Л. Маркетингова політика ціноутворення: Монографія / А.Ф. Павленко, В.Л. Корнієв. - К.: КНЕУ, 2004. – 332 с.
Content type: Methodical recommendations
出現コレクション:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
цінова політика, конспект 2019.pdf1,41 MBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール