Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29444
Título : Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни "Рекламний менеджмент" для (магістрів)
Autor : Бурліцька, Оксана Петрівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни "Рекламний менеджмент" для (магістрів) / укл. : О. П. Бурліцька. - Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2019. – 46 с.
Fecha de publicación : 2019
Date of entry: 5-dic-2019
Editorial : ТНТУ ім. І. Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім. І. Пулюя
Palabras clave : маркетинг
попит
засоби масової інформації
Resumen : Сучасний період суспільно-економічного розвитку характеризується значним збільшенням споживання товарів і послуг. Донести інформацію про споживчі властивості, користь, задоволення потреб стає не можливо без застосування комунікаційних прийомів, а особливо реклами. Сучасна реклама вже перестала бути простим інформаційно- комунікаційним засобом, вона все більше вбирає в себе підходи, засновані на науковому пізнанні явищ і процесів, результати світової практики тощо. Добре організована рекламна діяльність передбачає мобілізацію управлінських процесів, покликаних досліджувати, аналізувати, планувати та втілювати рекламні проекти, що мають сприяти ринковому успіху як окремих товарів і послуг, так і підприємницькій структурі загалом. Сформувати необхідний обсяг базових знань, умінь і навичок щодо організації та управління рекламною діяльність саме і покликана навчальна дисципліна «Рекламний менеджмент».
Descripción : Мета дисципліни: Дисципліна «Рекламний менеджмент» має на меті формування системи знань про методи й технології підготовки, організації та управління рекламними кампаніями суб’єктами підприємництва. Завдання дисципліни: вивчення основних засобів рекламування товарів і послуг, їх комунікаційного та психологічного впливу на цільову аудиторію, напрямків рекламної діяльності суб’єкта підприємництва, набуття вмінь аналізу ефективності витрат на рекламу.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29444
Copyright owner: © ТНТУ ім. І. Пулюя
Content type: Methodical recommendations
Aparece en las colecciones: Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
рекламний менеджмент 2019.pdf1,13 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador