Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29444
Název: Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни "Рекламний менеджмент" для (магістрів)
Autoři: Бурліцька, Оксана Петрівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни "Рекламний менеджмент" для (магістрів) / укл. : О. П. Бурліцька. - Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2019. – 46 с.
Datum vydání: 2019
Date of entry: 5-pro-2019
Nakladatel: ТНТУ ім. І. Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім. І. Пулюя
Klíčová slova: маркетинг
попит
засоби масової інформації
Abstrakt: Сучасний період суспільно-економічного розвитку характеризується значним збільшенням споживання товарів і послуг. Донести інформацію про споживчі властивості, користь, задоволення потреб стає не можливо без застосування комунікаційних прийомів, а особливо реклами. Сучасна реклама вже перестала бути простим інформаційно- комунікаційним засобом, вона все більше вбирає в себе підходи, засновані на науковому пізнанні явищ і процесів, результати світової практики тощо. Добре організована рекламна діяльність передбачає мобілізацію управлінських процесів, покликаних досліджувати, аналізувати, планувати та втілювати рекламні проекти, що мають сприяти ринковому успіху як окремих товарів і послуг, так і підприємницькій структурі загалом. Сформувати необхідний обсяг базових знань, умінь і навичок щодо організації та управління рекламною діяльність саме і покликана навчальна дисципліна «Рекламний менеджмент».
Popis: Мета дисципліни: Дисципліна «Рекламний менеджмент» має на меті формування системи знань про методи й технології підготовки, організації та управління рекламними кампаніями суб’єктами підприємництва. Завдання дисципліни: вивчення основних засобів рекламування товарів і послуг, їх комунікаційного та психологічного впливу на цільову аудиторію, напрямків рекламної діяльності суб’єкта підприємництва, набуття вмінь аналізу ефективності витрат на рекламу.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29444
Copyright owner: © ТНТУ ім. І. Пулюя
Content type: Methodical recommendations
Vyskytuje se v kolekcích:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
рекламний менеджмент 2019.pdf1,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora