Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29438
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.date.accessioned2019-12-05T09:30:24Z-
dc.date.available2019-12-05T09:30:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПрограма та методичні рекомендації для проходження практики «Вступ до фаху» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / укл. : О. П. Бурліцька , Л. Я. Якимишин , І. Л. Піняк. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2019. – 44 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29438-
dc.descriptionФормування економічних знань реалізується через поєднання пізнавальних, теоретичних і практичних компонент навчання. Практичні компоненти економічно освіченої людини складають мотивацію та вміння постійно підвищувати компетентність та практично використовувати нові знання для вдосконалення та розвитку технічного, технологічного, фінансового, соціально-економічного, правового та іншого забезпечення організаційно-економічних та управлінських процесів, розвивати особистісний та колективний потенціал економічної діяльності на засадах соціального партнерства і соціальної відповідальності. Висока якість підготовки сучасного фахівця забезпечується поєднанням фундаментальних та спеціальних знань із практичною підготовкою.uk_UA
dc.description.abstractПрактика «Вступ до фаху» орієнтована на формування в студентів практичного уміння і навичок в сфері маркетингу, ознайомлення із ситуаційними поточними і тактичними завданнями в службах маркетингу підприємств, а також розвитку системного мислення в процесі нагромадження і класифікації фактичного матеріалу. Базами практики можуть бути підприємства усіх форм власності.uk_UA
dc.description.tableofcontents1. Вступ………………………………………………………………….……….uk_UA
dc.description.tableofcontents2. Цілі і завдання практики «Вступ до фаху»………………………..…….uk_UA
dc.description.tableofcontents3. Зміст практики……………………………………………………….………uk_UA
dc.description.tableofcontents3.1. Індивідуальні завдання…………………………..………………..…….uk_UA
dc.description.tableofcontents3.2. Заняття і екскурсії під час практики……………………………….….uk_UA
dc.description.tableofcontents3.3. Рекомендована література…………………………………………..…uk_UA
dc.description.tableofcontents4. Форми і методи контролю………………………………………………...uk_UA
dc.description.tableofcontents5. Методичні рекомендації до складання звіту по практиці………….....uk_UA
dc.description.tableofcontents6. Особливості проходження практики «Вступ до фаху»……………...…uk_UA
dc.description.tableofcontents7. Вимоги до оформлення звіту………………………………………..…….uk_UA
dc.description.tableofcontents8. Підведення підсумків практики «Вступ до фаху»……………………….uk_UA
dc.description.tableofcontents9.Додатки……………………………………uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectконкурентна позиціяuk_UA
dc.subjectконкурентні стратегіїїuk_UA
dc.subjectпортфельний аналізuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.titleПрограма та методичні рекомендації для проходження практики «Вступ до фаху» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»uk_UA
dc.typeMethodical recommendationsuk_UA
dc.rights.holder© ТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вступ до фаху методичні рекомендації.pdf943,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора