Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29438
Назва: Програма та методичні рекомендації для проходження практики «Вступ до фаху» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
Автори: Бурліцька, Оксана Петрівна
Якимишин, Лілія Ярославівна
Піняк, Ірина Любомирівна
Бібліографічний опис: Програма та методичні рекомендації для проходження практики «Вступ до фаху» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / укл. : О. П. Бурліцька , Л. Я. Якимишин , І. Л. Піняк. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2019. – 44 с.
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 5-гру-2019
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І. Пулюя
Теми: конкурентна позиція
конкурентні стратегіїї
портфельний аналіз
споживач
Короткий огляд (реферат): Практика «Вступ до фаху» орієнтована на формування в студентів практичного уміння і навичок в сфері маркетингу, ознайомлення із ситуаційними поточними і тактичними завданнями в службах маркетингу підприємств, а також розвитку системного мислення в процесі нагромадження і класифікації фактичного матеріалу. Базами практики можуть бути підприємства усіх форм власності.
Опис: Формування економічних знань реалізується через поєднання пізнавальних, теоретичних і практичних компонент навчання. Практичні компоненти економічно освіченої людини складають мотивацію та вміння постійно підвищувати компетентність та практично використовувати нові знання для вдосконалення та розвитку технічного, технологічного, фінансового, соціально-економічного, правового та іншого забезпечення організаційно-економічних та управлінських процесів, розвивати особистісний та колективний потенціал економічної діяльності на засадах соціального партнерства і соціальної відповідальності. Висока якість підготовки сучасного фахівця забезпечується поєднанням фундаментальних та спеціальних знань із практичною підготовкою.
Зміст: 1. Вступ………………………………………………………………….……….
2. Цілі і завдання практики «Вступ до фаху»………………………..…….
3. Зміст практики……………………………………………………….………
3.1. Індивідуальні завдання…………………………..………………..…….
3.2. Заняття і екскурсії під час практики……………………………….….
3.3. Рекомендована література…………………………………………..…
4. Форми і методи контролю………………………………………………...
5. Методичні рекомендації до складання звіту по практиці………….....
6. Особливості проходження практики «Вступ до фаху»……………...…
7. Вимоги до оформлення звіту………………………………………..…….
8. Підведення підсумків практики «Вступ до фаху»……………………….
9.Додатки……………………………………
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29438
Власник авторського права: © ТНТУ ім. І. Пулюя
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вступ до фаху методичні рекомендації.pdf943,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора