กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29438
ชื่อเรื่อง: Програма та методичні рекомендації для проходження практики «Вступ до фаху» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
ผู้แต่ง: Бурліцька, Оксана Петрівна
Якимишин, Лілія Ярославівна
Піняк, Ірина Любомирівна
Bibliographic description (Ukraine): Програма та методичні рекомендації для проходження практики «Вступ до фаху» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / укл. : О. П. Бурліцька , Л. Я. Якимишин , І. Л. Піняк. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2019. – 44 с.
วันที่เผยแพร่: 2019
Date of entry: 5-ธัน-2019
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім. І. Пулюя
คำสำคัญ: конкурентна позиція
конкурентні стратегіїї
портфельний аналіз
споживач
บทคัดย่อ: Практика «Вступ до фаху» орієнтована на формування в студентів практичного уміння і навичок в сфері маркетингу, ознайомлення із ситуаційними поточними і тактичними завданнями в службах маркетингу підприємств, а також розвитку системного мислення в процесі нагромадження і класифікації фактичного матеріалу. Базами практики можуть бути підприємства усіх форм власності.
รายละเอียด: Формування економічних знань реалізується через поєднання пізнавальних, теоретичних і практичних компонент навчання. Практичні компоненти економічно освіченої людини складають мотивацію та вміння постійно підвищувати компетентність та практично використовувати нові знання для вдосконалення та розвитку технічного, технологічного, фінансового, соціально-економічного, правового та іншого забезпечення організаційно-економічних та управлінських процесів, розвивати особистісний та колективний потенціал економічної діяльності на засадах соціального партнерства і соціальної відповідальності. Висока якість підготовки сучасного фахівця забезпечується поєднанням фундаментальних та спеціальних знань із практичною підготовкою.
Content: 1. Вступ………………………………………………………………….……….
2. Цілі і завдання практики «Вступ до фаху»………………………..…….
3. Зміст практики……………………………………………………….………
3.1. Індивідуальні завдання…………………………..………………..…….
3.2. Заняття і екскурсії під час практики……………………………….….
3.3. Рекомендована література…………………………………………..…
4. Форми і методи контролю………………………………………………...
5. Методичні рекомендації до складання звіту по практиці………….....
6. Особливості проходження практики «Вступ до фаху»……………...…
7. Вимоги до оформлення звіту………………………………………..…….
8. Підведення підсумків практики «Вступ до фаху»……………………….
9.Додатки……………………………………
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29438
Copyright owner: © ТНТУ ім. І. Пулюя
Content type: Methodical recommendations
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Вступ до фаху методичні рекомендації.pdf943,3 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ