Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29412

Başlık: Моделювання поведінки організацій-споживачів
Diğer Başlıklar: Modeling consumer organization behavior
Yazarlar: Краузе, Ольга Ігорівна
Krause, Olga
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Краузе О. І. Моделювання поведінки організацій-споживачів / Краузе Ольга // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 208–209. — (Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description (International): Krause O. (2019) Modeliuvannia povedinky orhanizatsii-spozhyvachiv [Modeling consumer organization behavior]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 208-209 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Yayın Tarihi: 8-Kas-2019
Date of entry: 27-Kas-2019
Yayıncı: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 208-209
Start page: 208
End page: 209
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29412
Content type: Conference Abstract
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.