Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29410

Titel: Інноваційний маркетинг та маркетинг інновацій у сучасному світі
Övriga titlar: Innovative marketing and marketing of innovations in a modern world
Författare: Кирилович, Богдан
Kyrylovych, Bohdan
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Кирилович Б. Інноваційний маркетинг та маркетинг інновацій у сучасному світі / Кирилович Богдан // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 203–204. — (Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description (International): Kyrylovych B. (2019) Innovatsiinyi marketynh ta marketynh innovatsii u suchasnomu sviti [Innovative marketing and marketing of innovations in a modern world]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 203-204 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Utgivningsdatum: 8-nov-2019
Date of entry: 27-nov-2019
Utgivare: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339
Number of pages: 2
Page range: 203-204
Start page: 203
End page: 204
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29410
URL for reference material: https://studme.com.ua/1531072715077/marketing/innovatsionnyy_marketing.htm
References (Ukraine): 1. Краузе О. Конкурентоспроможність як інструмент гармонійного розвитку вітчизняних підприємств /О. Краузе // Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції» «Управлінські аспекти підвищення національної конкурентоспроможності», Сімферополь-Ялта. – 2008. – 17-19 жовтня. – С. 88-90. 2. Поняття інноваційного маркетингу [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://studme.com.ua/1531072715077/marketing/innovatsionnyy_marketing.htm
References (International): 1. Krauze O. Konkurentospromozhnist yak instrument harmoniinoho rozvytku vitchyznianykh pidpryiemstv /O. Krauze, Materialy II mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii" "Upravlinski aspekty pidvyshchennia natsionalnoi konkurentospromozhnosti", Simferopol-Yalta, 2008, 17-19 zhovtnia, P. 88-90. 2. Poniattia innovatsiinoho marketynhu [Electronic resource]. Access mode: https://studme.com.ua/1531072715077/marketing/innovatsionnyy_marketing.htm
Content type: Conference Abstract
Samling:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!