Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29410

Назва: Інноваційний маркетинг та маркетинг інновацій у сучасному світі
Інші назви: Innovative marketing and marketing of innovations in a modern world
Автори: Кирилович, Богдан
Kyrylovych, Bohdan
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Кирилович Б. Інноваційний маркетинг та маркетинг інновацій у сучасному світі / Кирилович Богдан // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 203–204. — (Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description: Kyrylovych B. (2019) Innovatsiinyi marketynh ta marketynh innovatsii u suchasnomu sviti [Innovative marketing and marketing of innovations in a modern world]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 203-204 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Конференція/захід: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 8-лис-2019
Дата внесення: 27-лис-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
УДК: 339
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 203-204
Початкова сторінка: 203
Кінцева сторінка: 204
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29410
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://studme.com.ua/1531072715077/marketing/innovatsionnyy_marketing.htm
Перелік літератури: 1. Краузе О. Конкурентоспроможність як інструмент гармонійного розвитку вітчизняних підприємств /О. Краузе // Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції» «Управлінські аспекти підвищення національної конкурентоспроможності», Сімферополь-Ялта. – 2008. – 17-19 жовтня. – С. 88-90. 2. Поняття інноваційного маркетингу [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://studme.com.ua/1531072715077/marketing/innovatsionnyy_marketing.htm
References: 1. Krauze O. Konkurentospromozhnist yak instrument harmoniinoho rozvytku vitchyznianykh pidpryiemstv /O. Krauze, Materialy II mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii" "Upravlinski aspekty pidvyshchennia natsionalnoi konkurentospromozhnosti", Simferopol-Yalta, 2008, 17-19 zhovtnia, P. 88-90. 2. Poniattia innovatsiinoho marketynhu [Electronic resource]. Access mode: https://studme.com.ua/1531072715077/marketing/innovatsionnyy_marketing.htm
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.