Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29406

Titre: Сутність стратегії маркетингу цінності
Autre(s) titre(s): The essence of value marketing strategy
Auteur(s): Дідюк, Михайло
Бурліцька, Оксана Петрівна
Didyk, Mykhajlo
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Дідюк М. Сутність стратегії маркетингу цінності / Дідюк Михайло, Бурліцька Оксана // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 197–198. — (Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description (International): Didyk M., Burlitska O. (2019) Sutnist stratehii marketynhu tsinnosti [The essence of value marketing strategy]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 197-198 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Date de publication: 8-nov-2019
Date of entry: 27-nov-2019
Editeur: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 197-198
Start page: 197
End page: 198
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29406
Content type: Conference Abstract
Collection(s) :Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.