Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29406

Teitl: Сутність стратегії маркетингу цінності
Teitlau Eraill: The essence of value marketing strategy
Awduron: Дідюк, Михайло
Бурліцька, Оксана Петрівна
Didyk, Mykhajlo
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Дідюк М. Сутність стратегії маркетингу цінності / Дідюк Михайло, Бурліцька Оксана // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 197–198. — (Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description (International): Didyk M., Burlitska O. (2019) Sutnist stratehii marketynhu tsinnosti [The essence of value marketing strategy]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 197-198 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Dyddiad Cyhoeddi: 8-Nov-2019
Date of entry: 27-Nov-2019
Cyhoeddwr: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 197-198
Start page: 197
End page: 198
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29406
Content type: Conference Abstract
Ymddengys yng Nghasgliadau:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.