Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29399

Назва: Інновації як фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Innovation as a factor for enterprise competitiveness
Автори: Бік, Олеся
Bik, Olesya
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Бік О. Інновації як фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємства / Бік Олеся // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 179–180. — (Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description: Bik O. (2019) Innovatsii yak faktor zabezpechennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Innovation as a factor for enterprise competitiveness]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 179-180 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Конференція/захід: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 8-лис-2019
Дата внесення: 27-лис-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 179-180
Початкова сторінка: 179
Кінцева сторінка: 180
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29399
Перелік літератури: 1. Інноваційна діяльність. Терміни і визначення: ГОСТ 31279 – 2004. – [Чинний від 2004-08-12]. – Мн.: Белгосстандарт, 2005. – С.29.
2. Краузе О. Умови забезпечення конкурентоспроможності підприємства /О. Краузе //Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – ТНТУ, 2017. – С. 67-68.
3. Портер М. Конкуренція [пер. з англ. / під ред. Я.В. Заблоцького] /М. Портер. – М.: Вільямс, 2001. – 495 с.
References: 1. Innovatsiina diialnist. Terminy i vyznachennia: HOST 31279 – 2004, [Chynnyi vid 2004-08-12], Mn., Belhosstandart, 2005, P.29.
2. Krauze O. Umovy zabezpechennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva /O. Krauze //Materialy Ⅷ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi", TNTU, 2017, P. 67-68.
3. Porter M. Konkurentsiia [transl. from English, pid red. Ya.V. Zablotskoho] /M. Porter, M., Viliams, 2001, 495 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.