Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29394

Pealkiri: Штат та розподіл обов’язків інтернет-магазину
Teised pealkirjad: Staff and responsibilities of online store
Autor: Шпилик, Світлана Василівна
Shpylyk, Svitlana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Шпилик С. В. Штат та розподіл обов’язків інтернет-магазину / Шпилик Світлана // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 171–172. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description (International): Shpylyk S. (2019) Shtat ta rozpodil oboviazkiv internet-mahazynu [Staff and responsibilities of online store]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 171-172 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Ilmumisaasta: 8-nov-2019
Date of entry: 27-nov-2019
Kirjastaja: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
658.8.007
Number of pages: 2
Page range: 171-172
Start page: 171
End page: 172
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29394
Content type: Conference Abstract
Asub kollektsiooni(de)s:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.