Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29392

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХабарова, Лариса
dc.contributor.authorKhabarova, Larysa
dc.coverage.temporal8 листопада 2019 року
dc.coverage.temporal8 November 2019
dc.date.accessioned2019-11-27T12:36:04Z-
dc.date.available2019-11-27T12:36:04Z-
dc.date.created2019-11-08
dc.date.issued2019-11-08
dc.identifier.citationХабарова Л. Нові маркетингові комунікації в управлінні виробничою діяльністю / Хабарова Лариса // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 165–167. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29392-
dc.format.extent165-167
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
dc.relation.urihttp://global-national.in.ua/archive/21-2018/57.pdf
dc.relation.urihttp://ea.donntu.edu.ua/bitstream/123456789/26064/1/Монография%20МО.pdf
dc.titleНові маркетингові комунікації в управлінні виробничою діяльністю
dc.title.alternativeNew marketing communications in management of production activities
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Зоріна О.І. Вплив маркетингових комунікацій на діяльність підприємств. /О. І. Зоріна , В. Ю. Фадєєнко //Глобальні та національні проблеми економіки. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://global-national.in.ua/archive/21-2018/57.pdf
dc.relation.references2. Новітній маркетинг: навч. посіб. /Є. В. Савельєв, С. І. Чоботар, Д. А. Штефанич та ін.; за ред. Є. В. Савельєва. – К.: Знання, 2008.
dc.relation.references3. Маркетинг та менеджмент: методи, моделі та інструменти: монографія / Лепа Р. М., Солоха Д. В., Коверга С. В. та ін. – Донецьк: ТОВ «Східний видавничий дім», 2012. – 250 с. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://ea.donntu.edu.ua/bitstream/123456789/26064/1/Монография%20МО.pdf
dc.relation.referencesen1. Zorina O.I. Vplyv marketynhovykh komunikatsii na diialnist pidpryiemstv. /O. I. Zorina , V. Yu. Fadieienko //Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky. [Electronic resource]. Access mode: http://global-national.in.ua/archive/21-2018/57.pdf
dc.relation.referencesen2. Novitnii marketynh: tutorial /Ye. V. Saveliev, S. I. Chobotar, D. A. Shtefanych and other; ed. Ye. V. Savelieva, K., Znannia, 2008.
dc.relation.referencesen3. Marketynh ta menedzhment: metody, modeli ta instrumenty: monograph, Lepa R. M., Solokha D. V., Koverha S. V. and other – Donetsk: TOV "Skhidnyi vydavnychyi dim", 2012, 250 p. [Electronic resource]. Access mode: http://ea.donntu.edu.ua/bitstream/123456789/26064/1/Monohrafyia%20MO.pdf
dc.identifier.citationenKhabarova L. (2019) Novi marketynhovi komunikatsii v upravlinni vyrobnychoiu diialnistiu [New marketing communications in management of production activities]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 165-167 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний економічний університет
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage165
dc.citation.epage167
dc.citation.conferenceⅩ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.