Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29392

Назва: Нові маркетингові комунікації в управлінні виробничою діяльністю
Інші назви: New marketing communications in management of production activities
Автори: Хабарова, Лариса
Khabarova, Larysa
Приналежність: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Хабарова Л. Нові маркетингові комунікації в управлінні виробничою діяльністю / Хабарова Лариса // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 165–167. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description: Khabarova L. (2019) Novi marketynhovi komunikatsii v upravlinni vyrobnychoiu diialnistiu [New marketing communications in management of production activities]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 165-167 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Конференція/захід: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 8-лис-2019
Дата внесення: 27-лис-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 165-167
Початкова сторінка: 165
Кінцева сторінка: 167
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29392
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://global-national.in.ua/archive/21-2018/57.pdf
http://ea.donntu.edu.ua/bitstream/123456789/26064/1/Монография%20МО.pdf
Перелік літератури: 1. Зоріна О.І. Вплив маркетингових комунікацій на діяльність підприємств. /О. І. Зоріна , В. Ю. Фадєєнко //Глобальні та національні проблеми економіки. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://global-national.in.ua/archive/21-2018/57.pdf
2. Новітній маркетинг: навч. посіб. /Є. В. Савельєв, С. І. Чоботар, Д. А. Штефанич та ін.; за ред. Є. В. Савельєва. – К.: Знання, 2008.
3. Маркетинг та менеджмент: методи, моделі та інструменти: монографія / Лепа Р. М., Солоха Д. В., Коверга С. В. та ін. – Донецьк: ТОВ «Східний видавничий дім», 2012. – 250 с. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://ea.donntu.edu.ua/bitstream/123456789/26064/1/Монография%20МО.pdf
References: 1. Zorina O.I. Vplyv marketynhovykh komunikatsii na diialnist pidpryiemstv. /O. I. Zorina , V. Yu. Fadieienko //Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky. [Electronic resource]. Access mode: http://global-national.in.ua/archive/21-2018/57.pdf
2. Novitnii marketynh: tutorial /Ye. V. Saveliev, S. I. Chobotar, D. A. Shtefanych and other; ed. Ye. V. Savelieva, K., Znannia, 2008.
3. Marketynh ta menedzhment: metody, modeli ta instrumenty: monograph, Lepa R. M., Solokha D. V., Koverha S. V. and other – Donetsk: TOV "Skhidnyi vydavnychyi dim", 2012, 250 p. [Electronic resource]. Access mode: http://ea.donntu.edu.ua/bitstream/123456789/26064/1/Monohrafyia%20MO.pdf
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.