Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29392

Pealkiri: Нові маркетингові комунікації в управлінні виробничою діяльністю
Teised pealkirjad: New marketing communications in management of production activities
Autor: Хабарова, Лариса
Khabarova, Larysa
Affiliation: Тернопільський національний економічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Хабарова Л. Нові маркетингові комунікації в управлінні виробничою діяльністю / Хабарова Лариса // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 165–167. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description (International): Khabarova L. (2019) Novi marketynhovi komunikatsii v upravlinni vyrobnychoiu diialnistiu [New marketing communications in management of production activities]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 165-167 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Ilmumisaasta: 8-nov-2019
Date of entry: 27-nov-2019
Kirjastaja: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Number of pages: 3
Page range: 165-167
Start page: 165
End page: 167
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29392
URL for reference material: http://global-national.in.ua/archive/21-2018/57.pdf
http://ea.donntu.edu.ua/bitstream/123456789/26064/1/Монография%20МО.pdf
References (Ukraine): 1. Зоріна О.І. Вплив маркетингових комунікацій на діяльність підприємств. /О. І. Зоріна , В. Ю. Фадєєнко //Глобальні та національні проблеми економіки. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://global-national.in.ua/archive/21-2018/57.pdf
2. Новітній маркетинг: навч. посіб. /Є. В. Савельєв, С. І. Чоботар, Д. А. Штефанич та ін.; за ред. Є. В. Савельєва. – К.: Знання, 2008.
3. Маркетинг та менеджмент: методи, моделі та інструменти: монографія / Лепа Р. М., Солоха Д. В., Коверга С. В. та ін. – Донецьк: ТОВ «Східний видавничий дім», 2012. – 250 с. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://ea.donntu.edu.ua/bitstream/123456789/26064/1/Монография%20МО.pdf
References (International): 1. Zorina O.I. Vplyv marketynhovykh komunikatsii na diialnist pidpryiemstv. /O. I. Zorina , V. Yu. Fadieienko //Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky. [Electronic resource]. Access mode: http://global-national.in.ua/archive/21-2018/57.pdf
2. Novitnii marketynh: tutorial /Ye. V. Saveliev, S. I. Chobotar, D. A. Shtefanych and other; ed. Ye. V. Savelieva, K., Znannia, 2008.
3. Marketynh ta menedzhment: metody, modeli ta instrumenty: monograph, Lepa R. M., Solokha D. V., Koverha S. V. and other – Donetsk: TOV "Skhidnyi vydavnychyi dim", 2012, 250 p. [Electronic resource]. Access mode: http://ea.donntu.edu.ua/bitstream/123456789/26064/1/Monohrafyia%20MO.pdf
Content type: Conference Abstract
Asub kollektsiooni(de)s:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.