Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29391

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович
dc.contributor.authorЦіх, Галина Володимирівна
dc.contributor.authorДанилишин, Олег
dc.contributor.authorFalovych, Volodymyr
dc.contributor.authorTsikh, Halyna
dc.contributor.authorDanylyshyn, Oleh
dc.coverage.temporal8 листопада 2019 року
dc.coverage.temporal8 November 2019
dc.date.accessioned2019-11-27T12:36:04Z-
dc.date.available2019-11-27T12:36:04Z-
dc.date.created2019-11-08
dc.date.issued2019-11-08
dc.identifier.citationФалович В. А. Інструментарій маркетингової політики просування продукту / Фалович Володимир, Ціх Галина, Данилишин Олег // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 163–164. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29391-
dc.format.extent163-164
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
dc.titleІнструментарій маркетингової політики просування продукту
dc.title.alternativeMarketing policy tools of product promotion
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.identifier.citationenFalovych V., Tsikh H., Danylyshyn O. (2019) Instrumentarii marketynhovoi polityky prosuvannia produktu [Marketing policy tools of product promotion]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 163-164 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage163
dc.citation.epage164
dc.citation.conferenceⅩ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.