Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29391

Tytuł: Інструментарій маркетингової політики просування продукту
Inne tytuły: Marketing policy tools of product promotion
Authors: Фалович, Володимир Андрійович
Ціх, Галина Володимирівна
Данилишин, Олег
Falovych, Volodymyr
Tsikh, Halyna
Danylyshyn, Oleh
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Фалович В. А. Інструментарій маркетингової політики просування продукту / Фалович Володимир, Ціх Галина, Данилишин Олег // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 163–164. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description: Falovych V., Tsikh H., Danylyshyn O. (2019) Instrumentarii marketynhovoi polityky prosuvannia produktu [Marketing policy tools of product promotion]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 163-164 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Konferencja/wydarzenie: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 8-lis-2019
Date of entry: 27-lis-2019
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 163-164
Główna strona: 163
Strona końcowa: 164
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29391
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi