Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29389

Назва: До питання класифікації рекламних звернень
Інші назви: To the classification of advertising applications
Автори: Табас, Христина
Tabas, Khrystyna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Табас Х. До питання класифікації рекламних звернень / Табас Христина // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 159–160. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description: Tabas K. (2019) Do pytannia klasyfikatsii reklamnykh zvernen [To the classification of advertising applications]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 159-160 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Конференція/захід: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 8-лис-2019
Дата внесення: 27-лис-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 159-160
Початкова сторінка: 159
Кінцева сторінка: 160
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29389
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.