Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29387

Назва: Сучасні тенденції розвитку маркетингу
Інші назви: Modern marketing development trends
Автори: Скочеляс, Діана
Skochelyas, Diana
Приналежність: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Бібліографічний опис: Скочеляс Д. Сучасні тенденції розвитку маркетингу / Скочеляс Діана // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 155–156. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description: Skochelyas D. (2019) Suchasni tendentsii rozvytku marketynhu [Modern marketing development trends]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 155-156 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Конференція/захід: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 8-лис-2019
Дата внесення: 27-лис-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 155-156
Початкова сторінка: 155
Кінцева сторінка: 156
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29387
Перелік літератури: 1) Піскун О.О. Розвиток сучасного маркетингу /О.О. Піскун //Управління розвитком. – 2014. – №5. – С. 42-45. 2) Логвіна Ю.М Сучасні тенденції розвитку маркетингу в Україні /Ю.М. Логвіна, Г.О. Лихачева, Д.П. Михайлова //Маркетинг и менеджмент. – 2014. – №6. – С. 21-26.
References: 1) Piskun O.O. Rozvytok suchasnoho marketynhu /O.O. Piskun //Upravlinnia rozvytkom, 2014, No 5, P. 42-45. 2) Lohvina Yu.M Suchasni tendentsii rozvytku marketynhu v Ukraini /Yu.M. Lohvina, H.O. Lykhacheva, D.P. Mykhailova //Marketynh y menedzhment, 2014, No 6, P. 21-26.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.