กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29373

ชื่อเรื่อง: Екологічний маркетинг
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Environmental marketing
ผู้แต่ง: Михалович, Катерина
Mykhalovych, Kateryna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Михалович К. Екологічний маркетинг / Михалович Катерина // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 131–132. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description (International): Mykhalovych K. (2019) Ekolohichnyi marketynh [Environmental marketing]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 131-132 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 8-พฤศ-2019
Date of entry: 27-พฤศ-2019
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339. 13
Number of pages: 2
Page range: 131-132
Start page: 131
End page: 132
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29373
References (Ukraine): 1. Зіновчук Н.В. Екологічний маркетинг: Навчальний посібник /Н. В. Зіновчук, А. В. Ращенко. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім.. І. Франка, 2015. – 190 с. 2. Семенюк С. Стратегічні і тактичні орієнтири розвитку бізнесу / С. Семенюк. – // Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій / В.А. Фалович [та ін.] ; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2019. – 231 с.
References (International): 1. Zinovchuk N.V. Ekolohichnyi marketynh: Navchalnyi posibnyk /N. V. Zinovchuk, A. V. Rashchenko, Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im.. I. Franka, 2015, 190 p. 2. Semeniuk S. Stratehichni i taktychni oriientyry rozvytku biznesu, S. Semeniuk. –, Ekonomichni, sotsialni ta psykholohichni aspekty suchasnykh marketynhovykh tekhnolohii, V.A. Falovych [and other] ; ed. d.e.n, dots. V.A. Falovycha, Ternopil: FO-P Shpak V. B., 2019, 231 p.
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
RSPIC_2019_Mykhalovych_K-Environmental_marketing_131-132.pdf357,97 kBAdobe PDFดู/เปิด
RSPIC_2019_Mykhalovych_K-Environmental_marketing_131-132.djvu19,57 kBDjVuดู/เปิด
RSPIC_2019_Mykhalovych_K-Environmental_marketing_131-132__COVER.png264,78 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น