Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29372

Tytuł: Система управління маркетинговою товарно-асортиментною політикою підприємства
Inne tytuły: Management system of commercial marketing and assortment policy
Authors: Коршунов, Олександр
Korshunov, Oleksandr
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Коршунов О. Система управління маркетинговою товарно-асортиментною політикою підприємства / Коршунов Олександр // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 129–130. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description: Korshunov O. (2019) Systema upravlinnia marketynhovoiu tovarno-asortymentnoiu politykoiu pidpryiemstva [Management system of commercial marketing and assortment policy]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 129-130 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Konferencja/wydarzenie: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 8-lis-2019
Date of entry: 27-lis-2019
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 129-130
Główna strona: 129
Strona końcowa: 130
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29372
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi