Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29367

Назва: Формування ефективних каналів розподілу
Інші назви: Formation of effective distribution channels
Автори: Дубина, Максим
Dubyna, Maksym
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Дубина М. Формування ефективних каналів розподілу / Дубина Максим // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 119–120. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description: Dubyna M. (2019) Formuvannia efektyvnykh kanaliv rozpodilu [Formation of effective distribution channels]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 119-120 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Конференція/захід: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 8-лис-2019
Дата внесення: 27-лис-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 119-120
Початкова сторінка: 119
Кінцева сторінка: 120
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29367
URL-посилання пов’язаного матеріалу: file:///C:/Users/Admin/Downloads/Nzlubp_2014_12_69.pdf
http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/21080/1/ea-V159-14.pdf
Перелік літератури: 1. Фалович В.А. 2014. Ланцюг поставок – ex adverso традиційного підприємства / Фалович В.А., Крикавський Є.В., Похильченко О.А. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. – 2014 – Вип. 12. – С. 297-311. URL: file:///C:/Users/Admin/Downloads/Nzlubp_2014_12_69.pdf
2.Falovych V.A., Krykavskyy Ye.V. The principle of the extended responsibility in the formation of multimodal transportation attractiveness. Економічний часопис – ХХІ (Economic Annals – XXI). – 2016. – 159(5-6), С. 67-70. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/21080/1/ea-V159-14.pdf
References: 1. Falovych V.A. 2014. Lantsiuh postavok – ex adverso tradytsiinoho pidpryiemstva, Falovych V.A., Krykavskyi Ye.V., Pokhylchenko O.A. Naukovi zapysky Lvivskoho universytetu biznesu ta prava, 2014 – Iss. 12, P. 297-311. URL: file:///C:/Users/Admin/Downloads/Nzlubp_2014_12_69.pdf
2.Falovych V.A., Krykavskyy Ye.V. The principle of the extended responsibility in the formation of multimodal transportation attractiveness. Ekonomichnyi chasopys – KhKhI (Economic Annals – XXI), 2016, 159(5-6), P. 67-70. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/21080/1/ea-V159-14.pdf
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.