Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29361

Назва: Вірусний маркетинг як метод електронної комерції
Інші назви: Viral marketing as a method of e-commerce
Автори: Гой, Віта
Hoi, Vita
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Гой В. Вірусний маркетинг як метод електронної комерції / Гой Віта // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 109–110. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description: Hoi V. (2019) Virusnyi marketynh yak metod elektronnoi komertsii [Viral marketing as a method of e-commerce]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 109-110 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Конференція/захід: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 8-лис-2019
Дата внесення: 27-лис-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 109-110
Початкова сторінка: 109
Кінцева сторінка: 110
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29361
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://turbosms.ua/ua/articles/virusnyj-marketing.html
Перелік літератури: 1. Вірусний маркетинг. URL: https://turbosms.ua/ua/articles/virusnyj-marketing.html
2. Мороз Л.А. Проблеми використання нестандартних методів маркетингових комунікацій / Л.А. Мороз. // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». 2010. № 690. С. 109–113.
References: 1. Virusnyi marketynh. URL: https://turbosms.ua/ua/articles/virusnyj-marketing.html
2. Moroz L.A. Problemy vykorystannia nestandartnykh metodiv marketynhovykh komunikatsii, L.A. Moroz., Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". 2010. No 690. P. 109–113.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.