กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29361

ชื่อเรื่อง: Вірусний маркетинг як метод електронної комерції
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Viral marketing as a method of e-commerce
ผู้แต่ง: Гой, Віта
Hoi, Vita
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Гой В. Вірусний маркетинг як метод електронної комерції / Гой Віта // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 109–110. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description (International): Hoi V. (2019) Virusnyi marketynh yak metod elektronnoi komertsii [Viral marketing as a method of e-commerce]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 109-110 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 8-พฤศ-2019
Date of entry: 27-พฤศ-2019
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 109-110
Start page: 109
End page: 110
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29361
URL for reference material: https://turbosms.ua/ua/articles/virusnyj-marketing.html
References (Ukraine): 1. Вірусний маркетинг. URL: https://turbosms.ua/ua/articles/virusnyj-marketing.html
2. Мороз Л.А. Проблеми використання нестандартних методів маркетингових комунікацій / Л.А. Мороз. // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». 2010. № 690. С. 109–113.
References (International): 1. Virusnyi marketynh. URL: https://turbosms.ua/ua/articles/virusnyj-marketing.html
2. Moroz L.A. Problemy vykorystannia nestandartnykh metodiv marketynhovykh komunikatsii, L.A. Moroz., Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". 2010. No 690. P. 109–113.
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
RSPIC_2019_Hoi_V-Viral_marketing_as_a_method_109-110.pdf358,42 kBAdobe PDFดู/เปิด
RSPIC_2019_Hoi_V-Viral_marketing_as_a_method_109-110.djvu20,78 kBDjVuดู/เปิด
RSPIC_2019_Hoi_V-Viral_marketing_as_a_method_109-110__COVER.png292,19 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น