Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29358

Titolo: Цілі маркетингу в соціальних медіа
Titoli alternativi: The main goals of social media marketing
Autori: Бучинський, В.
Піняк, Ірина Любомирівна
Buchynsky, V.
Pinyak, I. L.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Бучинський В. Цілі маркетингу в соціальних медіа / Бучинський В., Піняк І. Л. // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 102–103. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description (International): Buchynsky V., Pinyak I. L. (2019) Tsili marketynhu v sotsialnykh media [The main goals of social media marketing]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 102-103 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data: 8-nov-2019
Date of entry: 27-nov-2019
Editore: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 102-103
Start page: 102
End page: 103
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29358
Content type: Conference Abstract
È visualizzato nelle collezioni:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.