Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29351

Título: Проблеми маркетингового планування
Outros títulos: Critical issues in marketing planning
Authors: Чабан, Тетяна
Chaban, Tetiana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Чабан Т. Проблеми маркетингового планування / Чабан Тетяна // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 88–89. — (Концептуальні аспекти розвитку економіки).
Bibliographic description (International): Chaban T. (2019) Problemi marketinhovoho planuvannia [Critical issues in marketing planning]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 88-89 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data de edición: 8-Nov-2019
Date of entry: 27-Nov-2019
Editor: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 88-89
Start page: 88
End page: 89
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29351
References (Ukraine): 1) Макаренко Т. І. Моделювання та прогнозування у маркетингу. / Т.І. Макаренко – К.: ЦУЛ, 2010. – 384с. 2) Котерова Н. П. Основы маркетинга. / Н.П. Котерова. - М.: Академия. 2003. – 144с.
References (International): 1) Makarenko T. I. Modeliuvannia ta prohnozuvannia u marketynhu., T.I. Makarenko – K., TsUL, 2010, 384p. 2) Koterova N. P. Osnovy marketynha., N.P. Koterova, M., Akademyia. 2003, 144p.
Content type: Conference Abstract
Aparece nas ColecciónsⅩ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados