Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29349

Tittel: Субкультура як чинник зовнішнього впливу на споживача
Alternative titler: Subculture as a factor of external impact on consumer
Authors: Федоришин, Тетяна
Бурліцька, Оксана Петрівна
Fedoryshun, Tetyana
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Федоришин Т. Субкультура як чинник зовнішнього впливу на споживача / Федоришин Тетяна, Бурліцька Оксана // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 83–84. — (Концептуальні аспекти розвитку економіки).
Bibliographic description (International): Fedoryshun T., Burlitska O. (2019) Subkultura yak chynnyk zovnishnoho vplyvu na spozhyvacha [Subculture as a factor of external impact on consumer]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 83-84 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Utgivelsesdato: 8-nov-2019
Date of entry: 27-nov-2019
Forlag: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 83-84
Start page: 83
End page: 84
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29349
Content type: Conference Abstract
Vises i samlingene:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright