Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29349

Titre: Субкультура як чинник зовнішнього впливу на споживача
Autre(s) titre(s): Subculture as a factor of external impact on consumer
Auteur(s): Федоришин, Тетяна
Бурліцька, Оксана Петрівна
Fedoryshun, Tetyana
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Федоришин Т. Субкультура як чинник зовнішнього впливу на споживача / Федоришин Тетяна, Бурліцька Оксана // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 83–84. — (Концептуальні аспекти розвитку економіки).
Bibliographic description (International): Fedoryshun T., Burlitska O. (2019) Subkultura yak chynnyk zovnishnoho vplyvu na spozhyvacha [Subculture as a factor of external impact on consumer]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 83-84 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Date de publication: 8-nov-2019
Date of entry: 27-nov-2019
Editeur: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 83-84
Start page: 83
End page: 84
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29349
Content type: Conference Abstract
Collection(s) :Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.