กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29347

ชื่อเรื่อง: Принципи побудови корпоративного іміджу
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Principles of corporate image building
ผู้แต่ง: Стахів, Сергій
Stakhiv, Serhii
Affiliation: Тернопільський національний економічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Стахів С. Принципи побудови корпоративного іміджу / Стахів Сергій // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 78–79. — (Концептуальні аспекти розвитку економіки).
Bibliographic description (International): Stakhiv S. (2019) Pryntsypy pobudovy korporatyvnoho imidzhu [Principles of corporate image building]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 78-79 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 8-พฤศ-2019
Date of entry: 27-พฤศ-2019
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 658
012
Number of pages: 2
Page range: 78-79
Start page: 78
End page: 79
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29347
URL for reference material: http://dspace.tneu.edu.ua/bitstream/316497/29290/1/%D0%91%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%9D..pdf
References (Ukraine): 1. Бакуліна, Н. Інноваційні технології в управлінні брендом роботодавця в освіті / Н. Бакуліна //Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. – 2017. – Вип. 22. – С. 103-106. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://dspace.tneu.edu.ua/bitstream/316497/29290/1/%D0%91%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%9D..pdf
References (International): 1. Bakulina, N. Innovatsiini tekhnolohii v upravlinni brendom robotodavtsia v osviti, N. Bakulina //Rehionalni aspekty rozvytku produktyvnykh syl Ukrainy, 2017, Iss. 22, P. 103-106. [Electronic resource]. Access mode: http://dspace.tneu.edu.ua/bitstream/316497/29290/1/%D0%91%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%9D..pdf
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
RSPIC_2019_Stakhiv_S-Principles_of_corporate_image_78-79.pdf358,79 kBAdobe PDFดู/เปิด
RSPIC_2019_Stakhiv_S-Principles_of_corporate_image_78-79.djvu21,63 kBDjVuดู/เปิด
RSPIC_2019_Stakhiv_S-Principles_of_corporate_image_78-79__COVER.png279,97 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น