Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29347

Назва: Принципи побудови корпоративного іміджу
Інші назви: Principles of corporate image building
Автори: Стахів, Сергій
Stakhiv, Serhii
Приналежність: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Стахів С. Принципи побудови корпоративного іміджу / Стахів Сергій // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 78–79. — (Концептуальні аспекти розвитку економіки).
Bibliographic description: Stakhiv S. (2019) Pryntsypy pobudovy korporatyvnoho imidzhu [Principles of corporate image building]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 78-79 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Конференція/захід: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 8-лис-2019
Дата внесення: 27-лис-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
УДК: 658
012
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 78-79
Початкова сторінка: 78
Кінцева сторінка: 79
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29347
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://dspace.tneu.edu.ua/bitstream/316497/29290/1/%D0%91%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%9D..pdf
Перелік літератури: 1. Бакуліна, Н. Інноваційні технології в управлінні брендом роботодавця в освіті / Н. Бакуліна //Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. – 2017. – Вип. 22. – С. 103-106. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://dspace.tneu.edu.ua/bitstream/316497/29290/1/%D0%91%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%9D..pdf
References: 1. Bakulina, N. Innovatsiini tekhnolohii v upravlinni brendom robotodavtsia v osviti, N. Bakulina //Rehionalni aspekty rozvytku produktyvnykh syl Ukrainy, 2017, Iss. 22, P. 103-106. [Electronic resource]. Access mode: http://dspace.tneu.edu.ua/bitstream/316497/29290/1/%D0%91%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%9D..pdf
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.