Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29341

Titolo: Теоретичні основи формування та управління кадровим потенціалом
Titoli alternativi: Theoretical basis of formation and management of staff potential
Autori: Савка, Василь
Savka, Vasily
Affiliation: Тернопільський національний економічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Савка В. Теоретичні основи формування та управління кадровим потенціалом / Савка Василь // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 65–68. — (Концептуальні аспекти розвитку економіки).
Bibliographic description (International): Savka V. (2019) Teoretychni osnovy formuvannia ta upravlinnia kadrovym potentsialom [Theoretical basis of formation and management of staff potential]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 65-68 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data: 8-nov-2019
Date of entry: 27-nov-2019
Editore: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 658
012
Number of pages: 4
Page range: 65-68
Start page: 65
End page: 68
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29341
Content type: Conference Abstract
È visualizzato nelle collezioni:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.