Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29338

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсовськаЛюба
dc.contributor.authorРожко, Наталія
dc.contributor.authorOsovskaya, Lyuba
dc.contributor.authorRozhko, Nataliya
dc.coverage.temporal8 листопада 2019 року
dc.coverage.temporal8 November 2019
dc.date.accessioned2019-11-27T12:35:55Z-
dc.date.available2019-11-27T12:35:55Z-
dc.date.created2019-11-08
dc.date.issued2019-11-08
dc.identifier.citationОсовськаЛюба Роль товарно-асортиментної політики для промислових підприємств / ОсовськаЛюба, Рожко Наталія // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 56–57. — (Концептуальні аспекти розвитку економіки).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29338-
dc.format.extent56-57
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
dc.titleРоль товарно-асортиментної політики для промислових підприємств
dc.title.alternativeThe role of commodity-assortment policy for industrial enterprises
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Iлляшенко С.М. Маркетингова товарна полiтика промислового пiдприємства: управлiння стратегiями диверсифiкацiї : монографiя / за заг. ред. С. М. Iлляшенка. – Суми : Унiверситетська книга, 2009.– 328 с. 2. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна полiтика: навч.-метод. посiб. / В.Я. Кардаш, М.Н. Антонченко – Вид. 3-тє, доп. та перероб. – К.: КНЕУ, 2006 – 248 с.
dc.relation.referencesen1. Illiashenko S.M. Marketynhova tovarna polityka promyslovoho pidpryiemstva: upravlinnia stratehiiamy dyversyfikatsii : monohrafiia, by gen. ed. S. M. Illiashenka, Sumy : Universytetska knyha, 2009, 328 p. 2. Kardash V.Ya. Marketynhova tovarna polityka: navch.-metod. posib., V.Ya. Kardash, M.N. Antonchenko – Vyd. 3-tie, dop. ta pererob, K., KNEU, 2006 – 248 p.
dc.identifier.citationenOsovskaya L., Rozhko N. (2019) Rol tovarno-asortymentnoi polityky dlia promyslovykh pidpryiemstv [The role of commodity-assortment policy for industrial enterprises]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 56-57 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage56
dc.citation.epage57
dc.citation.conferenceⅩ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.