กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29338

ชื่อเรื่อง: Роль товарно-асортиментної політики для промислових підприємств
ชื่อเรื่องอื่นๆ: The role of commodity-assortment policy for industrial enterprises
ผู้แต่ง: ОсовськаЛюба
Рожко, Наталія
Osovskaya, Lyuba
Rozhko, Nataliya
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): ОсовськаЛюба Роль товарно-асортиментної політики для промислових підприємств / ОсовськаЛюба, Рожко Наталія // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 56–57. — (Концептуальні аспекти розвитку економіки).
Bibliographic description (International): Osovskaya L., Rozhko N. (2019) Rol tovarno-asortymentnoi polityky dlia promyslovykh pidpryiemstv [The role of commodity-assortment policy for industrial enterprises]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 56-57 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 8-พฤศ-2019
Date of entry: 27-พฤศ-2019
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 56-57
Start page: 56
End page: 57
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29338
References (Ukraine): 1. Iлляшенко С.М. Маркетингова товарна полiтика промислового пiдприємства: управлiння стратегiями диверсифiкацiї : монографiя / за заг. ред. С. М. Iлляшенка. – Суми : Унiверситетська книга, 2009.– 328 с. 2. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна полiтика: навч.-метод. посiб. / В.Я. Кардаш, М.Н. Антонченко – Вид. 3-тє, доп. та перероб. – К.: КНЕУ, 2006 – 248 с.
References (International): 1. Illiashenko S.M. Marketynhova tovarna polityka promyslovoho pidpryiemstva: upravlinnia stratehiiamy dyversyfikatsii : monohrafiia, by gen. ed. S. M. Illiashenka, Sumy : Universytetska knyha, 2009, 328 p. 2. Kardash V.Ya. Marketynhova tovarna polityka: navch.-metod. posib., V.Ya. Kardash, M.N. Antonchenko – Vyd. 3-tie, dop. ta pererob, K., KNEU, 2006 – 248 p.
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
RSPIC_2019_Osovskaya_L-The_role_of_commodity_assortment_56-57.pdf358,37 kBAdobe PDFดู/เปิด
RSPIC_2019_Osovskaya_L-The_role_of_commodity_assortment_56-57.djvu20,31 kBDjVuดู/เปิด
RSPIC_2019_Osovskaya_L-The_role_of_commodity_assortment_56-57__COVER.png276,28 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น