Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29338

Назва: Роль товарно-асортиментної політики для промислових підприємств
Інші назви: The role of commodity-assortment policy for industrial enterprises
Автори: ОсовськаЛюба
Рожко, Наталія
Osovskaya, Lyuba
Rozhko, Nataliya
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: ОсовськаЛюба Роль товарно-асортиментної політики для промислових підприємств / ОсовськаЛюба, Рожко Наталія // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 56–57. — (Концептуальні аспекти розвитку економіки).
Bibliographic description: Osovskaya L., Rozhko N. (2019) Rol tovarno-asortymentnoi polityky dlia promyslovykh pidpryiemstv [The role of commodity-assortment policy for industrial enterprises]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 56-57 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Конференція/захід: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 8-лис-2019
Дата внесення: 27-лис-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 56-57
Початкова сторінка: 56
Кінцева сторінка: 57
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29338
Перелік літератури: 1. Iлляшенко С.М. Маркетингова товарна полiтика промислового пiдприємства: управлiння стратегiями диверсифiкацiї : монографiя / за заг. ред. С. М. Iлляшенка. – Суми : Унiверситетська книга, 2009.– 328 с. 2. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна полiтика: навч.-метод. посiб. / В.Я. Кардаш, М.Н. Антонченко – Вид. 3-тє, доп. та перероб. – К.: КНЕУ, 2006 – 248 с.
References: 1. Illiashenko S.M. Marketynhova tovarna polityka promyslovoho pidpryiemstva: upravlinnia stratehiiamy dyversyfikatsii : monohrafiia, by gen. ed. S. M. Illiashenka, Sumy : Universytetska knyha, 2009, 328 p. 2. Kardash V.Ya. Marketynhova tovarna polityka: navch.-metod. posib., V.Ya. Kardash, M.N. Antonchenko – Vyd. 3-tie, dop. ta pererob, K., KNEU, 2006 – 248 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.