Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29319

Назва: Підвищення ефективності функціонування підприємств сфери послуг: маркетингові інструменти та механізми
Інші назви: The services enterprises functioning effectiveness increasing: marketing instruments and mechanisms
Автори: Мартинчук, Максим
Мартинюк, Олександр
Martynchuk, Maxim
Martyniuk, Alexander
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Мартинчук М. Підвищення ефективності функціонування підприємств сфери послуг: маркетингові інструменти та механізми / Мартинчук Максим, Мартинюк Олександр // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 248–249. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description: Martynchuk M., Martyniuk A. (2019) Pidvyshchennia efektyvnosti funktsionuvannia pidpryiemstv sfery posluh: marketynhovi instrumenty ta mekhanizmy [The services enterprises functioning effectiveness increasing: marketing instruments and mechanisms]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 248-249 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Конференція/захід: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 8-лис-2019
Дата внесення: 27-лис-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
УДК: 338.46
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 248-249
Початкова сторінка: 248
Кінцева сторінка: 249
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29319
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.