Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-100 зі 115 (час пошуку: 0.002 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Маркетингові технології підприємств сфери послугДанилків, Тетяна; Danylkiv, Tetyana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Титульна сторінка-
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Особливості інвестиційної політики в туризміГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Особливості конкурентоспроможності торговельного підприємстваКулик, Вікторія; Kulik, VictoriaI
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Імідж підприємства як основа успішного функціонуванняШеремета, Ольга; Sheremeta, Olga
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Маркетингові технології підприємств сфери послугБукай, Юлія; Bukay, Yuliya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Маркетингові технології у туристичній сферіДжерелейко, Мар’яна; Dzhereleiko, Maryana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Підвищення ефективності функціонування підприємств сфери послуг: маркетингові інструменти та механізмиМартинчук, Максим; Мартинюк, Олександр; Martynchuk, Maxim; Martyniuk, Alexander
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Маркетингові комунікації у сфері послугРабий, Віктор; Rabbi, Victor
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Маркетинг у сфері послугОжібко, Мар’яна; Ozhibko, Mariana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Особливість мерчандайзингу в індустрії модиБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Європейський досвід організації професійної орієнтаціїЛенько, Василь; Lenko, Basil
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Формування позитивного іміджу організації на ринку праціКоршнявий, Данило; Korshniavyi, Danylo
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Роль корпоративної культури у розвитку трудового потенціалу підприємстваКопкіна, Катерина; Kopkina, Kateryna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Особливості кон’юнктурних досліджень ринку сільськогосподарської продукціїКравчук, Віталія; Kravchuk, Vitalia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Теоретичні основи дослідження емоційного інтелекту особистостіМартович, Зоряна; Martovic, Zoryana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Матеріальне стимулювання персоналуМандзій, Тетяна; Mandy, Tatiana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Чинники ефективної діяльності персоналуМаковський, Ігор; Makovskyi, Ihor
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Соціально-економічна природа потенціалу товарного ринкуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Тенденції розвитку інноваційної діяльності промислових підприємствШанайда, Адріана; Shanaida, Adriana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сучасні систем стимулювання топ-менеджерівКавецька, Яна-Марія; Kavetska, Yana-Mariya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Дослідження конкурентної позиції підприємств сфери послугКотула, Віталій; Kotula, Vitaliy
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Розвиток рекламного ринку в УкраїніГрабовський, Андрій; Grabovsky, Andriy
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Функції торгівельних посередників на ринку товарів споживчого призначенняДубина, Максим; Dubyna, Maksym
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Зміст-
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Іноземний досвід здійснення компенсаційної політики в організаціїКовальчук, Юлія; Kovalchuk, Julia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Управління знаннями як засіб стратегічного розвитку персоналуКаськів, Руслан; Kaskiv, Ruslan
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Маркетингові технології підприємств сфери послугЧорноус, Іванна; Chornous, Ivanna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019РекрутингКміта, Таня; Kmita, Tanya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Іноземний досвід технологій оцінювання персоналуЛисик, Н. В.; Lysyk, N. V.
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Редакційна сторінка-
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Мотиваційний менеджмент у системі управління автотранспортного підприємстваШмигельська, Христина; Shmigelska, Khristina
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Мотивація та стимулювання персоналу на підприємствіТатарин, Альбіна; Tatarin, Albina
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сутність основних теорій мотиваціїСмаль, Дмитро; Smal, Dmitry
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Передмова-
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Вдосконалення системи менеджменту персоналу задля підвищення його ефективностіЦелеп, Михайло; Tselep, Michael
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Роль товарно-асортиментної політики для промислових підприємствОсовськаЛюба; Рожко, Наталія; Osovskaya, Lyuba; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Вірусний маркетинг як метод електронної комерціїГой, Віта; Hoi, Vita
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019SRP як інструмент мерчандайзингуІвасів, Ольга; Бурліцька, Оксана Петрівна; Ivasiv, Olga; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Дещо з історії виникнення паблік рілейшнзОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bogdana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Теоретичні основи формування та управління кадровим потенціаломСавка, Василь; Savka, Vasily
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Діагностика системи управління персоналом підприємстваНазарик, Анастасія; Nazarek, Anastasia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Цілі маркетингу в соціальних медіаБучинський, В.; Піняк, Ірина Любомирівна; Buchynsky, V.; Pinyak, I. L.
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Субкультура як чинник зовнішнього впливу на споживачаФедоришин, Тетяна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Fedoryshun, Tetyana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Лідерство як невід'ємна складова управлінняПушкар, Зоряна; Хомякова, Вікторія; Pushkar, Zoryana; Khomyakova, Victoria
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Зарубіжний досвід мотивації персоналуБуба, Ірина; Бакуліна, Наталія; Buba, Iryna; Bakulina, Nataliia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Принципи побудови корпоративного іміджуСтахів, Сергій; Stakhiv, Serhii
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Бренд як економічна категоріяСеменюк, Андрій; Semenyuk, Andriy
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Аналіз маркетингової товарної політики ПрАТ «ТерА»Береза, Юлія; Bereza, Yuliia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Оцінювання персоналу та його значення для ефективної діяльності організаціїСемків, Юрій Мирославович; Semkov, Yuri
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Тісний взаємозв'язок дизайну та маркетингуКовальова, Марія; Kovaliova, Mariia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Формування ефективних каналів розподілуДубина, Максим; Dubyna, Maksym
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Шляхи підвищення ефективності комунікаційної діяльності виробничого підприємстваДанилишин, Олег; Danylyshyn, Oleh
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019SMM – сучасний інструмент просування компаніїПаньків, Дарина; Pankiv, Daria
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Керівник та лідер: функціональні і психологічні особливостіБухвалов, Сергій; Bukhvalov, Serhii
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Рівні портрета цільвої аудиторіїГораль, Олег; Бурліцька, Оксана Петрівна; Horal, Oleg; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Система управління маркетинговою товарно-асортиментною політикою підприємстваКоршунов, Олександр; Korshunov, Oleksandr
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Проблеми маркетингового плануванняЧабан, Тетяна; Chaban, Tetiana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Еластичний попитЯнковська, Влада; Yankovska, Vlada
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Тренди відеомаркетингуГодович, Олександра; Godovich, Alexandra
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сутність та види молодіжних субкультурСливяк, Василина; Бурліцька, Оксана Петрівна; Slyvyak, Vasyluna; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Еволюція соціальних медіаГринюк, Христина; Піняк, Ірина Любомирівна; Grynyuk, Christina; Pinyak, Iryna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Класифікація соціальних медіаПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Значення PR-діяльності в мережі інтернетГрабовський, Вячеслав; Hrabovskyi, Viacheslav
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Місткість товарного ринку як об'єкт маркетингового дослідженняКара, Вікторія; Kara, Viktoriya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Стратегічне планування інтернет маркетингуНовік, Яна; Novik, Yana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Первинний добір, інтеграція працівника в організаціюГасай, Олег; Gasai, Oleg
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Етапи розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовищаКолодій, Христина; Kolodiy, Khrystyna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сучасний маркетинг у сучасному світіПолевач, Дмитро; Polevach, Dmytro
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сайт як інструмент впізнаваності бренду та комунікації з клієнтамиПроцишин, Юлія; Protsyshyn, Yuliia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Ремаркетинг, як важлива складова інтернет-маркетингуПолегонька, Наталія; Polehonka, Nataliia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Семплінг як інструмент просуванняПанасюк, Нінель; Бурліцька, Оксана Петрівна; Panasiuk, Ninel; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Розвиток маркетингу в умовах мінливого ринкового середовищаОбуд, Ліля; Obud, Lilya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Екологічний маркетингМихалович, Катерина; Mykhalovych, Kateryna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Marketing strategies on different types of marketBokuli, Bofasa Cedrick
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Оцінка та мотивація працівників на основі ключових показників ефективностіРатушняк, Ірина; Ratushiak, Irina
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Формування рекламної стратегії підприємстваТабас, Христина; Tabas, Khrystyna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Краудфандинг – сучасний інструмент фінансування розвитку інтелектуального капіталуРажанська, Вікторія; Razhanska, Viktoriia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сучасні тенденції інтернет-маркетингуБоднар, Діана; Bodnar, Diana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сучасні тенденції розвитку маркетингуСкочеляс, Діана; Skochelyas, Diana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Значення трейд-маркетингу для промислових підприємствРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019До питання класифікації рекламних зверненьТабас, Христина; Tabas, Khrystyna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Основні інструменти цифрового маркетингуПульків, Ірина; Pulkiv, Iryna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Оцінка ефективності маркетингових витрат підприємстваГикава, Олена; Hykava, Olena
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Нові маркетингові комунікації в управлінні виробничою діяльністюХабарова, Лариса; Khabarova, Larysa
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Штат та розподіл обов’язків інтернет-магазинуШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Інструментарій маркетингової політики просування продуктуФалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Данилишин, Олег; Falovych, Volodymyr; Tsikh, Halyna; Danylyshyn, Oleh
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Маркетингова політика комунікацій та її вплив на діяльність підприємстваВакулінський, Микола; Vakulinskyj, Mykola
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Контент-маркетингЦимбал, Лілія; Tsymbal, Liliya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сучасні тенденції розвитку маркетингу в УкраїніТомків, Ірина; Tomkiv, Iryna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Інноваційне забезпечення конкурентоспроможності підприємстваДемкович, Христина; Demkovych, Khrystyna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Управління персоналом як фактор реалізації стратегії підприємстваГорожанська, Юлія; Horozhanska, Yuliia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Принципи роботи інтернет-магазинуШпилик, Світлана Василівна; Огінський, Василь; Shpylyk, Svitlana; Oginskii, Vasyl
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Вдосконалення оцінки конкурентоспроможності підприємстваЗагребельна, Тетяна; Zagrebelna, Tetjana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Інноваційний маркетинг та маркетинг інновацій у сучасному світіКирилович, Богдан; Kyrylovych, Bohdan
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Логістика як інструмент підвищення конкурентоспроможностіПроцик, Іванна; Protsyk, Ivanna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Моделювання поведінки організацій-споживачівКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Управління розподілом і збутом готової продукціїБиць, Ярослав; Byts, Yaroslav
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сутність стратегії маркетингу цінностіДідюк, Михайло; Бурліцька, Оксана Петрівна; Didyk, Mykhajlo; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Підвищення рівня конкурентоспроможності підприємтсваПакулець, Ірина; Pakulets, Iryna
Результати 1-100 зі 115 (час пошуку: 0.002 секунди).