Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29280
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Габрусєва, Наталія Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-22T11:13:41Z | - |
dc.date.available | 2019-11-22T11:13:41Z | - |
dc.date.issued | 2019-05 | - |
dc.date.submitted | 2019-04 | - |
dc.identifier.citation | Габрусєва Н. В. Аналіз підходів до розуміння поняття "відповідальність". Історичний аспект / Н. В. Габрусєва // Молодий вчений. - 2019. - № 5(2). - С. 412-416. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_5(2)__35. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29280 | - |
dc.description.abstract | Одним з важливих результатів навчання у вищій школі сьогодні є формування професійної відповідальності, яка є ознакою фахової зрілості. В практиці освітнього процесу важливо розуміти сутність родового поняття «відповідальність», її природу та механізми дії. У статті здійснено історичний аналіз формування родового поняття «відповідальність» через призму діалектики. На основі ключових суперечностей автором умовно виокремлено діалектично взаємопов’язані екстернальний та інтернальний підходи до її розуміння. Для синтезу цих підходів пропонується використати фронестичний підхід Арістотеля. З метою гуманізації освітнього процесу та впровадження індивідуального підходу до навчання, доцільно звернути увагу на вивченні перспективи застосування фронезису в практиці освітньої діяльності. Рухаючись в цьому напрямку, професійна педагогіка зможе наблизити теорію до практики, а освітні методики створені з розумінням того що «не може бути чимось загально спільним та єдиним» (наприклад відповідальності), будуть більш ефективними. | uk_UA |
dc.format.extent | 412-416 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.relation.uri | http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=molv_2019_5(2)__35 | uk_UA |
dc.subject | професійна освіта | uk_UA |
dc.subject | відповідальність | uk_UA |
dc.subject | діалектика | uk_UA |
dc.subject | фронезис | uk_UA |
dc.title | Аналіз підходів до розуміння поняття «відповідальність». історичний аспект | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 37.01 | uk_UA |
dc.subject.bbk | 74.00 | uk_UA |
dc.citation.journalTitle | «Young Scientist» № 5 (69) May, 2019 | - |
dc.coverage.country | UA | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри українознавства і філософії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
89.pdf | 220,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.