Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29280
Заглавие: | Аналіз підходів до розуміння поняття «відповідальність». історичний аспект |
Автори: | Габрусєва, Наталія Валеріївна |
Bibliographic description (Ukraine): | Габрусєва Н. В. Аналіз підходів до розуміння поняття "відповідальність". Історичний аспект / Н. В. Габрусєва // Молодий вчений. - 2019. - № 5(2). - С. 412-416. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_5(2)__35. |
Journal/Collection: | «Young Scientist» № 5 (69) May, 2019 |
Дата на Публикуване: | Май-2019 |
Submitted date: | Апр-2019 |
Date of entry: | 22-Ное-2019 |
Country (code): | UA |
UDC: | 37.01 |
BBK: | 74.00 |
Ключови Думи: | професійна освіта відповідальність діалектика фронезис |
Page range: | 412-416 |
Резюме: | Одним з важливих результатів навчання у вищій школі сьогодні є формування професійної відповідальності, яка є ознакою фахової зрілості. В практиці освітнього процесу важливо розуміти сутність родового поняття «відповідальність», її природу та механізми дії. У статті здійснено історичний аналіз формування родового поняття «відповідальність» через призму діалектики. На основі ключових суперечностей автором умовно виокремлено діалектично взаємопов’язані екстернальний та інтернальний підходи до її розуміння. Для синтезу цих підходів пропонується використати фронестичний підхід Арістотеля. З метою гуманізації освітнього процесу та впровадження індивідуального підходу до навчання, доцільно звернути увагу на вивченні перспективи застосування фронезису в практиці освітньої діяльності. Рухаючись в цьому напрямку, професійна педагогіка зможе наблизити теорію до практики, а освітні методики створені з розумінням того що «не може бути чимось загально спільним та єдиним» (наприклад відповідальності), будуть більш ефективними. |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29280 |
URL for reference material: | http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=molv_2019_5(2)__35 |
Content type: | Article |
Показва се в Колекции: | Наукові публікації кафедри українознавства і філософії |
Файлове в Този Публикация:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
89.pdf | 220,76 kB | Adobe PDF | Изглед/Отваряне |
Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.